Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Skaffa en sladd så du kan koppla din keyboard till datorn
Har en kabel med adapter för line in/line out och massor av inspelat material. Jag har bara lagt upp videoinspelningar på YouTube, dock.
Citat:
ladda ner något program så som reason eller cubase eller något och lär dig göra musik som har lite finare ljudbild och mer instrument.
Det är inte som att jag inte kan skriva musik för flera stämmor, haha... Jag har skrivit två stråkkvartetter men inte hittat en ensemble. Jag har hållit på att programmera musik förut också, men det är så jävla stelt och det är roligare att spela in levande musik.
Citat:
CAPISHE du har en EP. skicka den med en påse av ditt finaste pisstjack till nån skivbolags producent som du vet går på tjack. CAPISHE och den andra delen är avklarad.
Fast nu känner jag ju inte till någon skivbolagsproducent över huvud taget, allra minst någon tjackis.
Citat:
"Men sen få folk att göra saker, det går aldrig." - Sa vargen och gjorde alla sina sysslor själv som han alltid gjort.
Ja, om något skall bli gjort, så får man göra det själv. "Min dräng hade också en dräng och båda voro lata."