Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-28, 16:12
  #12469
Medlem
Isnatts avatar
Jag sökte efter Sven-Ingvars låt 'på festplatsen'.

Edit; löste sig.
Citera
2018-01-02, 11:03
  #12470
Medlem
Finns det nåt fiffigt sätt att spela upp spotify samtidigt på min chromecast och på min Audio Pro C10? Kan välja båda i min device-lista på spotify men skulle gärna vilja streama till båda samtidigt.
Citera
2018-01-03, 01:32
  #12471
Medlem
GormDenGamles avatar
Spotify hit with $1.6 billion copyright lawsuit
Music streaming company Spotify was sued by Wixen Music Publishing Inc last week for allegedly using thousands of songs, including those of Tom Petty, Neil Young and the Doors, without a license and compensation to the music publisher.

Länk: https://www.reuters.com/article/us-s...-idUSKBN1ER1RX
Citera
2018-01-03, 07:31
  #12472
Medlem
Swe1227s avatar
Aha, då försvinner väl dessa band då, doors och beach boys, just de band jag lyssnar mest på just nu...
Citera
2018-01-08, 11:20
  #12473
Medlem
Kristaallens avatar
Tjena fellow Flashbackare.

Är lite inne på tänket att skaffa mig ett familjekonto till Spotify då det verkar väldigt lönsamt, det jag undrar lite om ni kanske vet men går det att kringgå det faktum att alla måste bo på samma adress.

Vi är ett par i familjen och en utanför familjen som vill vara med och dela på detta, är det så att Spotify har så bra koll på var alla bor och är bokförda att det inte skulle gå?
Citera
2018-01-08, 12:23
  #12474
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristaallen
Tjena fellow Flashbackare.

Är lite inne på tänket att skaffa mig ett familjekonto till Spotify då det verkar väldigt lönsamt, det jag undrar lite om ni kanske vet men går det att kringgå det faktum att alla måste bo på samma adress.

Vi är ett par i familjen och en utanför familjen som vill vara med och dela på detta, är det så att Spotify har så bra koll på var alla bor och är bokförda att det inte skulle gå?

Bara skriv inne på Spotifys sida att ni bor på samma adress. Inte svårare än så.
Citera
2018-01-11, 10:35
  #12475
Medlem
oyegies avatar
För länge sedan kunde man se vad man lyssnat på på facebooks aktivitetslogg,det funkar inte längre.
Hur kommer det sig?
Citera
2018-01-11, 17:17
  #12476
Medlem
InflatableBoppos avatar
Jag antar att det finns en hake. Vad är det man betalar 675kr för efter 6 månader? Jag förstår inte fördelen med dealen. Är det någon uppdaterad tjänst för premium?

https://imgur.com/a/LXBUA
Citera
2018-01-11, 20:23
  #12477
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Jag antar att det finns en hake. Vad är det man betalar 675kr för efter 6 månader? Jag förstår inte fördelen med dealen. Är det någon uppdaterad tjänst för premium?

https://imgur.com/a/LXBUA
Det där är inte ett erbjudande från Spotify utan en blåsning.
Citera
2018-01-12, 04:56
  #12478
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det där är inte ett erbjudande från Spotify utan en blåsning.

Tack för info Fann inget på spotifys hemsida och undrade vad det var. Inte tänkt på att bedragare använder sig av spotify utöver "dealen" och texten såg sidan seriös ut.

http://www.na.se/blaljus/brott/kvinn...tify-bedrageri
__________________
Senast redigerad av InflatableBoppo 2018-01-12 kl. 05:05.
Citera
2018-01-14, 12:45
  #12479
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poxyporter
Är det nån här som har haft problem med spotify connect den sista tiden? Har en pioneer SC-LX801 hemmabioförstärkare och fram till för ett par veckor sen så har spotify connect fungerat klockrent men nu hittar inte spotify förstärkaren på wifinätet längre.
Har pratat med förhandlaren där jag köpte förstärkaren och pioneer support men verkar inte vara nån som kan hjälpa mig..
Hoppas de finns nån här som har några förslag på en lösning

Sannolikt beror det på routern. Testa att starta om den. Testa även att starta om nätverkskortet i stärkaren. Brukar vara nån knappkombination man håller inne. Google hjälper dig. Om möjligt ge även stärkaren en fast IP-adress i routern.
Citera
2018-01-16, 15:31
  #12480
Medlem
moohs avatar
Med 1040 sidor i tråden hoppas jag ni ursäktar om jag ställer en fråga som redan ställts. (Jag har sökt, men inte hittat något).

Jag har Spotify Family. Hur stor är risken (om över huvudtaget befintligt) att man blir påkommen med att dela den till en del av familjen som INTE bor på samma adress? Min flickväns mamma vill vara med på ett hörn och betala sin del.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback