Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-02-21, 15:12
  #13
Avstängd
Att "den store ledaren" gjorde något sådant förvånade mig inte ett dugg.
Citera
2009-02-21, 15:14
  #14
Medlem
Skamanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Sydkorea har smugglat ut nån film
http://www.youtube.com/watch?v=i_6gb...eature=related

Stor komik. Notera förresten att 2:08 in i klippet så tappar dansarna kjolen ā la Lill Lindfors 1985, och det till tonerna av Alfvéns Midsommarvaka. Kanske var det Eurovisionen som gav Kim Il impulsen att beställa tjejerna?
Citera
2009-02-21, 19:04
  #15
Medlem
ibanez2s avatar
Bara för att man styr ett land behöver ju inte betyda att man inte vill knulla lite emellanåt
Citera
2009-03-20, 17:06
  #16
Medlem
Yiddishs avatar
Sandi och Mona var namnen va? en var rakad minns jag de sa Inget annat nytt?
Citera
2009-03-20, 18:45
  #17
Medlem
Minigrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yiddish
Sandi och Mona var namnen va? en var rakad minns jag de sa
Sa de på P1 att den ena var rakad? Har lyssnat på den kanalen i många år men har inget minne av att kvinnors intimare delar avhandlats tidigare.

Detta måste jag leta upp och lyssna på.
Citera
2009-03-20, 18:48
  #18
Medlem
Yiddishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minigrisen
Sa de på P1 att den ena var rakad? Har lyssnat på den kanalen i många år men har inget minne av att kvinnors intimare delar avhandlats tidigare.

Detta måste jag leta upp och lyssna på.


Haha! Det syftades nog på huvudet. Om hon var rakad i de nedre regionerna förtäjer inte historien, bara dem som såg dem vid poolen. Det låg en del konsulat i närheten tydligen bland annat den iranska
Citera
2009-09-01, 03:42
  #19
Avstängd
asperas avatar
Kim Il Sung

En mycket märklig man. I och med faderns död och för att förbttra sin status son Gud gich han ut på en golfrunda. Han ska då ha gjort hole in one på varenda hål. Jag antar att han antagligen gör samma sak på alla de oräcknerligt många flickor han hanterar.
Citera
2009-09-01, 04:42
  #20
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspera
En mycket märklig man. I och med faderns död och för att förbttra sin status son Gud gich han ut på en golfrunda. Han ska då ha gjort hole in one på varenda hål. Jag antar att han antagligen gör samma sak på alla de oräcknerligt många flickor han hanterar.
Ja både han och sonen verkar vara ett par jävlar på golf. Han ska även ha simmat över Changjiangfloden på drygt en timme som 70-åring, vet dock inte hur bred den är men nått säger mej att det är lite överdrivet
Citera
2015-06-22, 22:13
  #21
Medlem
Pocatellos avatar
Här är äntligen Lektyr-artikeln:
https://herrtidning.wordpress.com/20...n-i-pyongyang/
Citera
2015-06-22, 22:52
  #22
Medlem
Lilla Bofinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pocatello
Här är äntligen Lektyr-artikeln:
https://herrtidning.wordpress.com/20...n-i-pyongyang/

Men Herregud vilken häftig sida du länkar till! Allt var lite mustigare för 30 år sen. Bara det faktum att SÄPO uttalar sig för Lektyr är häftigt. Och artikelns ingress är väl bara den värd en egen tråd, eller finns den redan: "När Ericsson-koncernen hyrde prostituerade åt Thailands ÖB på hotell Sheraton i Stockholm blev det svarta skandalrubriker."
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback