• 1
  • 2
2009-07-20, 00:27
Medlem
Quimbys avatar
Impulsköpte ett par röda Dr Denim Snap, vill få dem att likna de jeans som Matthew McConaghuey (stavning?) har i Dazed and Confused
http://bigearflux.files.wordpress.co...d-confused.jpg
dock lite mer av den röda färgen kvar med ni fattar nog poängen.

Antar att det är sandpapper som gäller? Hur grovt? Vill gärna inte ta sönder dem Finns det andra vägar att gå för att slita ner jeansen? Blekmedel?
Ganska färsk på detta som ni förstår, tacksam för svar!
Citera
2009-07-20, 00:57
Medlem
JazzforMiless avatar
Folk måste förstå meningen med jeans.

http://acontinuouslean.com/2008/09/2...sh-your-denim/
Citera
2009-07-21, 14:32
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Folk måste förstå meningen med jeans.

http://acontinuouslean.com/2008/09/2...sh-your-denim/

Varför ha jeans man inte gillar i ett år ?, slitet är snyggare, dessutom beror det väl på hur slitet man vill ha och färg, raw denim är ju nästintill svart..
Citera
2009-07-21, 17:00
Medlem
Idiotpods avatar
Gör inte som jag gjorde för 3 somrar sedan bara.

Satte mig på altanen med jeansen på (märk att detta var en bakis dag) och drar fram slipmaskinen.

Ja... den mesta huden försvann och jag visade mig knappt i shorts som gick över knäskålen på 1 år.
Citera
2009-07-21, 22:14
Medlem
Silfverklingas avatar
Citat:

Satte mig på altanen med jeansen på (märk att detta var en bakis dag) och drar fram slipmaskinen.

Ja... den mesta huden försvann och jag visade mig knappt i shorts som gick över knäskålen på 1 år.

Haha

Själv använde jag ett rivjärn, på insidan av jeansen hade jag en ölflaska. Är mycket nöjd med resultatet.
Citera
2009-07-21, 22:22
Medlem
Stylelimiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod

ja.. vad ska man säga. Dum i huvet? lite som skrönan om baseball lirarn som strök sin matchtröja när han fortfarande hade på den.
Citera
2009-07-22, 03:00
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stylelimited
ja.. vad ska man säga. Dum i huvet? lite som skrönan om baseball lirarn som strök sin matchtröja när han fortfarande hade på den.
Tyvärr så är detta sant.
Var extremt bakis den dagen, första kvällen innan på tequila någonsin och det gick ju sisådär...
Alltså jag tänkte bara göra lite sådär lagom och fattade väl inte att det var så mycket tryck i den. Är inte precis händig utav mig...

Dock att stryka en tröja som man har på sig är lite över mig. O.o Även fast jag gjort dumma saker.
Citera
2009-10-20, 20:13
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod

www.ovanligthögIQ.se
Citera
2009-10-21, 00:23
Medlem
Taftamanabags avatar
Senast jag gick förbi ett JC så såg jag att man kunde få slita sina JC-inköpta jeans där. Fast du kanske var ute efter att kunna göra det helt själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in