2009-02-12, 18:16
Medlem
Jag har ett problem men en partition som (jag tror) följer med i alla windows vista. För det är så här att jag har den vanliga C: (lokal hdd) och en annan typ recovery hdd som ligger på 7,31 gb fast nu är recovery hdd:n borta från den här datorn. Det var så här att jag skulle installera xp istället för vista på datorn så jag fick lite tips om hur jag skulle göra och ett program som jag testade var partition magic.
När jag skulle installera xp så fick jag bluescreen efter att datorn hade laddat filerna på skivan och utan resultat så testade jag partition magic för att kunna formatera eller partitonera hårddisken (C och kanske lyckas få rätt på det men det gick inte med det programet heller. Som resultat av detta så försvann recovery hårddisken från den här datorn men den finns fortfarande kvar i datorhanteringen och jag har testat att klicka på "markera partitionen som aktiv" men det funkade inte heller.
Så jag formaterade om datorn (till vista med en recovery skiva som jag brännde första gången jag startade datorn) men jag fick inte tillbaka recovery hårddisken så hur kan jag göra för att få den aktiv och vissas i den här datorn?
Tack i förhand.
Citera
2009-02-21, 19:58
Medlem
Ingen som vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in