Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-07, 19:53
  #433
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Makrillassange är fethagott

Kan tänka mig de, makrill på hundskit får mig nästan att dregla..
Citera
2017-01-07, 19:58
  #434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Kan tänka mig de, makrill på hundskit får mig nästan att dregla..

Du gillar inte lassange?
Citera
2017-01-07, 20:01
  #435
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Du gillar inte lassange?

Jo, menar mer att makrill är förbaskat gott
Citera
2017-01-07, 20:02
  #436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Jo, menar mer att makrill är förbaskat gott

Aah.. Sorry.. Trodde
Du föredrog makril med hundskit före lassange
Citera
2017-01-15, 07:44
  #437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Var på Lidl igår och jämförde singelpack mot 3-pack.
Nu står det på baksidan att det är precis samma tillverkare, nämligen en dansk fiskefabrik som hette "Saeby" eller nåt sånt. Det har ju tidigare varit olika tillverkare, så nu borde det ju smaka likadant tycker man?

Köpte ett singel och 1 trepack märkta Saeby och testade. Singelpacket hade hela fina fiskfileer och en hint av currysmak i tomatsåsen. 3packet hade mer mosig fisk och "standard"-tomatsås.
Citera
2017-01-15, 15:03
  #438
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Köpte ett singel och 1 trepack märkta Saeby och testade. Singelpacket hade hela fina fiskfileer och en hint av currysmak i tomatsåsen. 3packet hade mer mosig fisk och "standard"-tomatsås.
Ok. Precis som innan då. Då fortsätter jag att köpa singelpack
Citera
2017-01-28, 00:47
  #439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedapes

Det enda negativa var att jag minns att makrill med tomatsås skulle vara billigare. Ett trepack gick på 29:90


Enig!!!! Fan vad dyrt det är egentligen...
Citera
2017-01-30, 04:40
  #440
Medlem
maxorrs avatar
Mixad makrill med tomatsås iblandat omrört noga med potatismos med lite smält smör i.
Servera till panerad stekt torsk och en kall gräddfilssås på citron, dill, gräslök lite salt och peppar. Och några hårdbröd mackor med ost

Bon apetitoz

Eller makrill med tomatsås på ett gott surdegsbröd med nötter, russin, frukter inbakat, smör och piffa till med lite riven ost på
Citera
2017-01-30, 09:46
  #441
Medlem
japanskbruds avatar
köpte 3pack favorit makrill i tomatsås på citygross .. slängde allt, inklusive smörgåsen jag la skiten på. Den smakade fisk... och man kunde tydligt se fiskrens i skiten.. typ bitar av makrillskinn..
ica budget är 100 gånger bättre. Smakar faktiskt bra, och är finfördelad.. Drygt när det är stora bitar och den där såsen rinner av smörgåsen.
Citera
2017-01-30, 11:08
  #442
Medlem
pelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
köpte 3pack favorit makrill i tomatsås på citygross .. slängde allt, inklusive smörgåsen jag la skiten på. Den smakade fisk... och man kunde tydligt se fiskrens i skiten.. typ bitar av makrillskinn..
ica budget är 100 gånger bättre. Smakar faktiskt bra, och är finfördelad.. Drygt när det är stora bitar och den där såsen rinner av smörgåsen.

Jag håller med dig, helvete vad äcklig den makrillen är. Det är någon obeskrivbar bismak i tomatsåsen som slår igenom förutom den överdrivna fisksmaken. Jag åt bara upp två av tre p g a den vidriga smaken.
Citera
2017-08-15, 20:04
  #443
Medlem
Mästarkmakrill med jasminris och tabasco är galet gott och galet enkelt!

Ny favorit.
Citera
2017-09-22, 18:02
  #444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Mästarkmakrill med jasminris och tabasco är galet gott och galet enkelt!

Ny favorit.


Satt just och tänkte ifall makrill i tomatsås skulle fungera på ris, googlade och denna tråden dök upp och lustigt nog var sista inlägget om ris.

Ska testa snarast.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback