Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-18, 17:44
  #1441
Medlem
Slampzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Hur mycket ritalin har du att disponera?

DS. Någon annan bör dock besvara din fråga då jag har extremt lite kännedom om ritalin.


Runt 120mg tror jag att jag har. Tänkte om det kanske minskade nervositeten lite så att ja kan prestera bättre (första gången jag uppträder på en riktig scen och ska sjunga). Dessutom är det ju förbannat gött.
Citera
2013-01-18, 17:49
  #1442
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Du kommer inte känna dig påtänd med den mängden. Tar du en till 36mg så lär du känna av det.
Hur mycket concerta har du hemma samt hur mycket alkohol? Du har ca 1,5timme på dig innan bolaget stänger. Och den första 36mg borde vara verkningslös nu om jag förstått det rätt.

Jag är baskemig speedad nu och känner mig lite som Emil i Lönneberga. Hyss - finns det? Får bli snickarbo'n. Ah, inte kul...

Alkoholen är slut. Hade bara en burk öl och några deciliter vin. Har väl 20st 36mg och 28st 18mg.
Citera
2013-01-18, 18:15
  #1443
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Jag är baskemig speedad nu och känner mig lite som Emil i Lönneberga. Hyss - finns det? Får bli snickarbo'n. Ah, inte kul...

Alkoholen är slut. Hade bara en burk öl och några deciliter vin. Har väl 20st 36mg och 28st 18mg.

Haha, jag är ungefär på samma nivå som dig just nu! Dock har jag alkohol som gör ruset behagligare tack och lov!

Jag tycker att lite utav dom jobbiga biverkningarna försvinner när man dricker alkohol till, tex ångesten som kan infinna sig, den försvinner totalt när alkohol är med i bilden!

Är det några mer som kör ikväll?

Edit: Jag råde dig att klunka upp det sista av alkoholen du har, så du iaf får känna på lite utav det trevliga alkohol+Metylfenidat har att erbjuda!
__________________
Senast redigerad av Hysteri90 2013-01-18 kl. 18:16. Anledning: Edit
Citera
2013-01-18, 18:23
  #1444
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Edit: Jag råde dig att klunka upp det sista av alkoholen du har, så du iaf får känna på lite utav det trevliga alkohol+Metylfenidat har att erbjuda!

Det är slut. Har testat etylfenidat i pulverform, men det var ingen större fest.

Och nu känner jag att effekten avtar, så nu blir det cannabis och benso.
Citera
2013-01-18, 19:29
  #1445
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Det är slut. Har testat etylfenidat i pulverform, men det var ingen större fest.

Och nu känner jag att effekten avtar, så nu blir det cannabis och benso.

Okej!
Jag har också testat Etylfenidat i pulverform.

Och jag kan ärligt säga att det är trevligare med en fylla plus Metylfenidat!
Men det kan också bero på att jag endast testat en batch Etylfenidat..


Så Aah...

Jag hoppas din kväll slutar trevligt!

Mitt tus börjar lägga sig sakta men säkert nu, jag känner hur alkoholen börjar ta över, känner og lite halvt klumpig!

Ont: Jag hade velat testa Medikinet och Equasym för att se om dessa preparat är lite snällare!

Finns det någon som. Har erfarenhet och kan jämföra?

Med vänlig hälsning, Hysteri90.
Citera
2013-01-18, 19:45
  #1446
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Är det några mer som kör ikväll?



Tog nyss 3st 36mg och 1st 18mg. Har 5st 50cl öl och en flaska rödvin.

Nu kör vi!!

Har mina propavan också så jag kommer inte behöva vara sömnlös.
Citera
2013-01-18, 20:21
  #1447
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp


Tog nyss 3st 36mg och 1st 18mg. Har 5st 50cl öl och en flaska rödvin.

Nu kör vi!!

Har mina propavan också så jag kommer inte behöva vara sömnlös.

Du krossa de först eller? Annars e de ju meningslöst o låta dem verka under 7 till 12 timmar.

En fråga till någon sakkunnig (om denne ens existerar i hela världen):

Jag har Ritalin och Medikinet och imovane hemma, jag har adhd - säger dom, men jag har inte tagit mina piller dagligen utan endast testat en gång, så har jag testat ikväll också, två st korttidsverkande 10 mg, och eftersom jag är helt ren denna period så kände jag av en klart märkabar och skön effekt.

Nu vill jag ta en till nasalt, och undrar hur länge de "korttidsverkande" verkar i kroppen, dvs påverkar fysiken. Jag ringde 1177 och ingen jävel hade en aning.

Frågar detta eftersom jag inte vill ta imovane innan det är ute ur kroppen och jag ska jobba imorgon, vill heller inte ligga vaken hela natten.

Spontant blir det ju en slags "snowball" av att ta centralstimulerande och sedativt samtidigt, vill inte utsätta min kropp för sådant i onödan.

När jag varit ute och festat och tagit tjack så har jag oftast bara druckit bärs och väntat ut avtändningen och har inte velat blanda med benso som andra gör, det känns "fel" bara.

Vad säger ni om det? Hittar inget på nätet.

Ritalinet får mig att vilja ta en tablett i halvtimmen typ, minst. Inte så bra kanske... O så vill man ta tjack eftersom detta bara känns som fittigt substitut-tjack.
Citera
2013-01-18, 20:24
  #1448
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Okej!
Jag har också testat Etylfenidat i pulverform.

Och jag kan ärligt säga att det är trevligare med en fylla plus Metylfenidat!
Men det kan också bero på att jag endast testat en batch Etylfenidat..


Så Aah...

Jag hoppas din kväll slutar trevligt!

Mitt tus börjar lägga sig sakta men säkert nu, jag känner hur alkoholen börjar ta över, känner og lite halvt klumpig!

Ont: Jag hade velat testa Medikinet och Equasym för att se om dessa preparat är lite snällare!

Finns det någon som. Har erfarenhet och kan jämföra?

Med vänlig hälsning, Hysteri90.

Jag kommer att jämföra dessa under kommande vecka i högre och lägre doser. Från 10 till 80 typ.

Har du läkare som skriver ut så e de ju bara o säga till läkaren att skriva ut medikinet eller vad som...
Citera
2013-01-18, 20:26
  #1449
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PseudonymouZ
Du krossa de först eller? Annars e de ju meningslöst o låta dem verka under 7 till 12 timmar.

NIxpix plix jag svalde dem hela. När jag tröttnat tar jag 5 propavan. Räknar med att sitta uppe längde dock.

I kväll kommer jag vara en liten posthora!!
Citera
2013-01-18, 20:30
  #1450
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Jag är baskemig speedad nu och känner mig lite som Emil i Lönneberga. Hyss - finns det? Får bli snickarbo'n. Ah, inte kul...

Alkoholen är slut. Hade bara en burk öl och några deciliter vin. Har väl 20st 36mg och 28st 18mg.

Du har alltså tagit det här:

"Cannabis, Ketamin, Metoxetamin, 4-HO-MET, Etylfenidat, 2-Fluoramfetamin, 6-APB, Heroin, Subutex, Tramadol, Citodon, Cocillana, Alprazolam, Klonazepam, Diazepam, Oxazepam, Bromazepam, Zopiklon, Zolpidem, Lyrica, Arboga 10,2%..."

Men aldrig helt vanligt bra blomster? Shiiiit...

En fråga som kanske är lite OT men: i vilket land fick du tag på Ketaminet? Om du skulle jämföra en medium/hög dos ketamin (om du nu fått rätt grejer alla får ju inte det) med heroin-ruset, går det?

Jag vill inte ta opiater och opioider, men vill ändå veta om det finns något som påminner om heroinruset.

Och för att inte gå OT för mycket så undrar jag om du kan jämföra etylfenidat med heroinet?

Självklart behöver du inte svara, bara intresserad Hitler.
Citera
2013-01-18, 20:32
  #1451
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
NIxpix plix jag svalde dem hela. När jag tröttnat tar jag 5 propavan. Räknar med att sitta uppe längde dock.

I kväll kommer jag vara en liten posthora!!

Kan du ge dig fan på att du kommer bli en posthora.

Första gången jag testade Ritalinet, typ två veckor sedan, så körde jag 40 mg depot och sen typ tre 10 mg korttids, men jag krossade dem och snortade. Det var kanske inte det doktorn sa att jag skulle göra men ja ja...
Citera
2013-01-18, 20:36
  #1452
Medlem
Vad är skillnaden på Ritalin och Concerta? Vilken är att föredra?
40mg Ritalin, hur många ska intas för att känna nått? :-)
Ingen tolerans
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback