Har testat dem båda som sagt och de suger kamelballe. Finns det någon som liknar min erfarenhet som reagerar bra på andra z-benso eller riktig benso? Jag vill ha en väldigt snabbverkande och med kort eller väldigt kort halveringstid.
Tack på förhand
Carl
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-02-10 kl. 21:39.
Halcion (Triazolam) skulle väl vara nästa val att testa på, det är ju en hypnotiserande benso med extremt kort halveringstid som används för insomning.
Halcion (Triazolam) skulle väl vara nästa val att testa på, det är ju en hypnotiserande benso med extremt kort halveringstid som används för insomning.
Tack! Så heter den, ja. Den skall jag definitivt köpa.
Edit: Hmm. Inte så sugen att testa den längre. Från Wiki:
The risk/benefit ratio of triazolam even at low dosage is so poor in the words of one psychiatrist in the USA who has published numerous papers on hypnotic medications that he questioned if triazolam should remain on the market in the USA.[6] While triazolam as the instigator of violence has been accepted in some trials (particularly criminal offenses of defendants without violent tendencies).
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-02-10 kl. 21:57.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!