Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-31, 00:06
  #145
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
existenz länkade till denna What Would Happen If Ten Girls Were Left To Live Alone Together? och jag kom direkt att tänka på denna tråden. Minns hur fascinerande denna serie var. Tyvärr kan jag inte rekommendera någon att titta för det är ren skit, bara massa barn som är springer runt och är osammanhängande som barn är, fadade ur efter 10 min. Behövs en berättarröst som i serien tråden handlar om. Tydligen baserad på denna What Would Happen If Ten Boys Were Left To Live Alone Together? från året innan som kontrast.

Men blev sugen på att se original-serien.

Så om någon har kvar den på sin disk så här 9 år efter: Dela!
edit:
Hittade du?


Haha nej jag hittade mappen. Den va tom. Hade sparat den för att påminna mig själv om serien...
Citera
2018-07-31, 00:08
  #146
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Haha nej jag hittade mappen. Den va tom. Hade sparat den för att påminna mig själv om serien...

En sorgens dag
Citera
2022-11-02, 21:56
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zapt0s
Hejsan, letar som en galning efter serien! Hittar inte någonstans.. Du har inte kvar avsnitten?
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Hittade du?
Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Haha nej jag hittade mappen. Den va tom. Hade sparat den för att påminna mig själv om serien...

Från Reddit:
https://mega.nz/folder/de4A2Lja#aaGJUWY8E2nO2HuNKgRCXw

Alla 4 avsnitt.

Enjoy!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback