Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-09, 01:30
  #1
Medlem
Suncs avatar
Läste nyligen en krönika i aftonbladet om detta moraliskt tveksamma programmet som spelas in i UK, och jag var tvungen att ladda ner det.

Det går alltså ut på att 20 barn 8-12år gamla ska bo helt ensamma i 2 olika gårdar/hus, killarna i ena och tjejerna i det andra, oberoende av varandra. Det har kommit ett avsnitt än så länge.


Killarna: Killarna står för skratten, det blir anarki direkt och de svälter och lever på godis för att de inte har en aning om hur man lagar mat.
De verkar hålla ihop rätt bra som grupp utom en eventuell framtida seriemördare.
Som sagt riktigt underhållande att titta på!

Tjejerna: Dom är lite obehagligare att titta på, där är det mer åt Flugornas Herre-hållet. Två bitches tar makten och utövar sin auktoritet över de svagaste individerna.
Lägret delas upp i två med hat mellan dom. Där killarna livnär sig på godis så klarar de av att laga riktigt mat. Där killarna mest leker verkar tjejerna mest hacka på varandra.


Jag laddade ner detta på torrentleech, vet inte var det finns på för andra ställen, men hade varit väldigt kul om några laddade ner det så man kan diskutera om det, känns roligare att diskutera om än "alla" andra dockhussåpor jag sätt.
Citera
2009-02-09, 01:35
  #2
Medlem
Det känns nästan lite fel att utsätta barn för sånt men fan vad underhållande det verkar vara ändå.
Citera
2009-02-09, 01:39
  #3
Medlem
repts avatar
Vi har väl något liknande här i Sverige, som går under namnet Wild Kids, kanske inte lika extremt vad vet jag.

Edit:

Hursomhelst ska jag självklart ladda ner det då jag gillar sån här dum underhållning, laddade ner någon annan serie från USA där massa ungjävlar bodde ensamma i en gammal western-stad som dom skulle "bygga" upp igen genom att göra egna lagar, starta upp egna affärer osv. Ledde iaf till en del intressanta situationer med massa dumma ungar, ren korkad underhållning, sånt gillar jag i tråkiga stunder.
__________________
Senast redigerad av rept 2009-02-09 kl. 01:42.
Citera
2009-02-09, 03:50
  #4
Medlem
Hahaha tack för tipset, fan vad jag älskar det här .
Citera
2009-02-09, 04:26
  #5
Medlem
mpees avatar
Låter underbart på alla sätt och vis.
Citera
2009-02-09, 07:11
  #6
Medlem
Zawaqs avatar
Låter intressant. Men jag hittar inte någon bra torrent. någon som kan knuffa mig i rätt riktning?
Citera
2009-02-09, 16:33
  #7
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Jag undrar vilka föräldrar som låter sina barn vara med i nått sorts mobbningsprogram?

Ok,dom visste kanske inte i början hur det skulle arta sig men ändå.

Inga vuxna som hjälper till alls då? hm, hur många åttaåringar vet egentligen hur man lagar riktig mat?

Sen undrar jag också som ovanstående,var hittar man detta avsnitt som ligger ute? kan inte nån slänga upp det på tpb?
Citera
2009-02-09, 16:42
  #8
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zawaq
Låter intressant. Men jag hittar inte någon bra torrent. någon som kan knuffa mig i rätt riktning?

isohunt säger jag bara, samlar från mängder av torrentsidor
Citera
2009-02-09, 18:04
  #9
Medlem
repts avatar
Var inte lika roligt som jag hade hoppats på, total kaos och massa ungar som bölar och gråter efter sin mamma i en timme.

Kommer ju självklart fortsätta kolla ändå, såg att ungjävlarna satt och rökte cigaretter i nästa avsnitt.
__________________
Senast redigerad av rept 2009-02-09 kl. 18:10.
Citera
2009-02-09, 19:16
  #10
Medlem
Hypnososs avatar
Inte speciellt förvånande att tjejerna visar sig vara fittor medans killarna lyckas komma någorlunda överens med varandra i alla fall. Visserligen fanns det en störd unge men de går oftast inte att undvika. Om killarna bara hade någon som kunde laga mat ordentligt och kunde laga mat åt alla så skulle de klara sig utomordentligt. Det är ju därför vissa killar vill hem, de får ju fan inte äta något förutom godis.

Hatar fan de 2 "ledarna" inom tjejerna. Haha, speciellt den vita av dom. Någon annan som märkte att ingen kom in och hälsa på henne när föräldrarna kom in? Morsan lämnade säkert falska uppgifter och flydde landet.

Sen har vi negressen som bara tjafsar och allt annat är alla andras fel medans det är helt okej att kasta saker på andra.
Citera
2009-02-09, 20:06
  #11
Medlem
Herr Larssons avatar
Underbart program! Härligt att se hur otacksamma småglin lär sig den hårda vägen att handlingar alltid har konsekvenser

Som alla säger känner man verkligen på sig att en av dem är en potentiell psykopat. Att tjejerna inte klarar av att hålla ihop förstod man redan innan programmet startat. Någon jag blir grymt äcklad av är den där feta negressen med sin äckliga attityd, hade gärnat se någon utöva lite ondskan-skämt på denne
Citera
2009-02-09, 20:21
  #12
Medlem
På vilket sätt verkar han vara en framtida psykopat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback