2009-02-08, 13:40
Medlem
Har käkat stilnoct nu i många år. nu vet jag bara inte var jag ska få tag på nya? Min läkare har tröttnat. Vad ska jag ta mej till? Var kan man köpa här på nätet utan att tullen lägger sig i. Eller så finns det så man kan beställa inrikes så behöver man inte bry sig om tullarna. Men den stora frågan var kan jag få tag i sådana länkar? Har försökt här många gånger men ingen bryr sig, ska vi inte hjälpa varandra????

swetett
2009-02-08, 13:41
Medlem
4283s avatar
Citat:
Har försökt här många gånger men ingen bryr sig, ska vi inte hjälpa varandra????

swetett
https://www.flashback.org/showthread.php?t=447616 ?
2009-02-08, 13:42
Medlem
Så många gånger kan du ju inte försökt, du har ju bara gjort tre inlägg på Flashback.

Kanske dags att skita i Stilnoct?
2009-02-08, 14:02
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swetett
Har käkat stilnoct nu i många år. nu vet jag bara inte var jag ska få tag på nya? Min läkare har tröttnat. Vad ska jag ta mej till? Var kan man köpa här på nätet utan att tullen lägger sig i. Eller så finns det så man kan beställa inrikes så behöver man inte bry sig om tullarna. Men den stora frågan var kan jag få tag i sådana länkar? Har försökt här många gånger men ingen bryr sig, ska vi inte hjälpa varandra????

swetett

åt stackare
2009-02-08, 14:08
Medlem
falcon1s avatar
google är en bra början...finns säkert många fina onlineapotek som hjälper dig med dina problem. tullare får man alltid vara försiktig med men risken är minimal ändå

lycka till

falcon
2009-02-08, 15:06
Finns trådar om nätbutiker...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in