Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-01, 03:18
  #3433
Medlem
Hej alla, va ett litet tag sedan jag skrev här.

Beställde lite Tjack igen efter en paus och körde på den jag hade innan, www.knarkku*gen.se
Fick grejerna efter 2 Dagar plus en liten bonus som var väldigt generös så jag kan absolut inte klaga på leverans, stealth och de flera betalningsalternativen.

Har kört det nu 2 dagar och måste säga att det känns bättre nu än tidigare då de varit blötare, denna gången var det torrt och vitt med små klumpar/små korn.

Luktar precis som det skall, den härliga typiska Tjacklukten hehe.

Styrkan är som sagt kanon denna gången, visserligen kör jag bara snortning nasalt och då passar denna stabilare torrare sorten mycket bättre än den fuktiga.

Körde snabbtestet också och den löste sig snabbt i vatten.

/Thenewguy
2017-02-01, 12:55
  #3434
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Hej alla, va ett litet tag sedan jag skrev här.

Beställde lite Tjack igen efter en paus och körde på den jag hade innan, www.knarkku*gen.se
Fick grejerna efter 2 Dagar plus en liten bonus som var väldigt generös så jag kan absolut inte klaga på leverans, stealth och de flera betalningsalternativen.

Har kört det nu 2 dagar och måste säga att det känns bättre nu än tidigare då de varit blötare, denna gången var det torrt och vitt med små klumpar/små korn.

Luktar precis som det skall, den härliga typiska Tjacklukten hehe.

Styrkan är som sagt kanon denna gången, visserligen kör jag bara snortning nasalt och då passar denna stabilare torrare sorten mycket bättre än den fuktiga.

Körde snabbtestet också och den löste sig snabbt i vatten.
H


/Thenewguy


Jag fick två påsar en luktar mer än den andra.. olika?
2017-02-01, 12:57
  #3435
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Jag fick två påsar en luktar mer än den andra.. olika?
Märkte också det där
2017-02-01, 13:48
  #3436
Medlem
Tycker alla borde kolla på mormor och läser på innan dom köper nåt baserat på vad folk säger här, e era pengar så kasta inte bara bort dom. KK är RÖD.....
2017-02-01, 13:50
  #3437
Medlem
Tycker narcoz kola höll ok kvalitè. Inget dunder men funkade helt klart.

Kul att kemisten är tillbaka, fick min reship efter det lilla strulet. 2 veckor tog det, men fick dubbla vikten jag beställt. Så dom får helt klart godkänt Produkten i sig är som vanligt riktigt riktigt bra. Lugnt och fint rus utan stiss och jobbigheter.
2017-02-01, 14:10
  #3438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Jag fick två påsar en luktar mer än den andra.. olika?

Alla borde varnas ordentligt här. Vi som hänger med lite vet att de är scammern CH som driver sidan.
Ni kanske får er order nu, men i slutändan kommer han blåsa er

VARNING!
2017-02-01, 15:10
  #3439
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Alla borde varnas ordentligt här. Vi som hänger med lite vet att de är scammern CH som driver sidan.
Ni kanske får er order nu, men i slutändan kommer han blåsa er

VARNING!

Jag är väl medveten om det..har ej betalt något
2017-02-01, 15:46
  #3440
Medlem
Gör er hemläxa så ser ni fan svart på vitt vad som har likhet och inte!

KK, Profisonellt byggd, udda utbud, udda betal funktioner och alla har fått leverans vad vi kunnat se förutom en person som började med att röda för att sen återgå till att gröna KK. KK har levererat gång på gång och är inte lika otrevliga eller svarar samma tider som apotekaren (vi gjorde ett test på båda sidorna) Och svaren kom med flera timmars mellanrum vilket tyder på att det inte är samma person bakom. Mormors hade KK uppe först men tog sen bort dom av samma skäl vågar jag påstå att dom med kan se att det bara är en smutskastning emot KK sen en person blivit missnöjd.

Leverans får alla uppenbarligen hela tiden.. Jag menar finns det någon här som INTE fått leverans av KK? Alla ink jag själv verkar gång på gång få beställningarna utan problem ibland lite väntetid men inte mer än så. Har bara gröningar för dagen.

Apotekaren, hela hemsidan skriker amatör och utbudet är inte i närheten av KK.
AP har annat betal system och svarar andra tider på mailen. Använder inte payson/swish som KK tex. Och sist men knappast minst..Har över 30 rödingar senaste månaden! Hemsidan finns kvar och dom har även skrivit upp SC/Narcos och JA HÖR NU PÅ FAN KK själva som scammers på deras hemsida!!?? Hade det varit samma person så hade AP förskönat KK och inte rödat dom.

Sen hände något idag som då fick mig att börja fundera stort.. "Swe-Wendor" lade en tung gröning till en drogshop som startade upp för 5 dagar sen, han fick brev idag påstod han och det från "www.apoteket1.com går man in på hemsidan ser man att det är helt amatör knasigt byggd exakt så som apotekaren gjort sin hemsida, liknande shop namn och IDENTISKA produkter! Swe-Wendor har alltid varit försiktig tidigare men nu grönar han en shop efter 4 dagar?! Inte nog med det har apotekaren och apoteket1 identiska namn och identiskt utbud..Det är alltså rätt tydligt att dom här två shopparna är samma person och att KK är den som borde hedras för sitt jobb. Men jag ska inte lägga ned hela dagen till att forska, utan alla får göra det själva. Men som sagt Apotekaren aka Apoteket1 har 90% likhet mellan varandra medan KK är en hemsida av hög kvalitet likt SC och Narcos. För mig är KK Gröna helt klart och ännu mer gröna efter att jag gjort efterforskningar.
2017-02-01, 16:01
  #3441
Medlem
Fet gröning till Diamantensdroger.net och deras nya btach vaket. Beställde måndag kväll och idag kom det i lådan. Fint rosa tjack i pulverform, smaka och lukta bra, perfekt att bomba eller snorta men jag föredrar det senaste. Kan säga redan nu att denna batch är bättre än deras vita pulver dom hade tidigare. Blir ett större intag i helgen. Men är du ute efter bra vaket så testa diamantens, du borde inte bli besviken.
2017-02-01, 16:01
  #3442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Gör er hemläxa så ser ni fan svart på vitt vad som har likhet och inte!

KK, Profisonellt byggd, udda utbud, udda betal funktioner och alla har fått leverans vad vi kunnat se förutom en person som började med att röda för att sen återgå till att gröna KK. KK har levererat gång på gång och är inte lika otrevliga eller svarar samma tider som apotekaren (vi gjorde ett test på båda sidorna) Och svaren kom med flera timmars mellanrum vilket tyder på att det inte är samma person bakom. Mormors hade KK uppe först men tog sen bort dom av samma skäl vågar jag påstå att dom med kan se att det bara är en smutskastning emot KK sen en person blivit missnöjd.

Leverans får alla uppenbarligen hela tiden.. Jag menar finns det någon här som INTE fått leverans av KK? Alla ink jag själv verkar gång på gång få beställningarna utan problem ibland lite väntetid men inte mer än så. Har bara gröningar för dagen.

Apotekaren, hela hemsidan skriker amatör och utbudet är inte i närheten av KK.
AP har annat betal system och svarar andra tider på mailen. Använder inte payson/swish som KK tex. Och sist men knappast minst..Har över 30 rödingar senaste månaden! Hemsidan finns kvar och dom har även skrivit upp SC/Narcos och JA HÖR NU PÅ FAN KK själva som scammers på deras hemsida!!?? Hade det varit samma person så hade AP förskönat KK och inte rödat dom.

Sen hände något idag som då fick mig att börja fundera stort.. "Swe-Wendor" lade en tung gröning till en drogshop som startade upp för 5 dagar sen, han fick brev idag påstod han och det från "www.apoteket1.com går man in på hemsidan ser man att det är helt amatör knasigt byggd exakt så som apotekaren gjort sin hemsida, liknande shop namn och IDENTISKA produkter! Swe-Wendor har alltid varit försiktig tidigare men nu grönar han en shop efter 4 dagar?! Inte nog med det har apotekaren och apoteket1 identiska namn och identiskt utbud..Det är alltså rätt tydligt att dom här två shopparna är samma person och att KK är den som borde hedras för sitt jobb. Men jag ska inte lägga ned hela dagen till att forska, utan alla får göra det själva. Men som sagt Apotekaren aka Apoteket1 har 90% likhet mellan varandra medan KK är en hemsida av hög kvalitet likt SC och Narcos. För mig är KK Gröna helt klart och ännu mer gröna efter att jag gjort efterforskningar.


Den som beställer på kk efter detta inlägget förtjänar att bli blåsta
2017-02-01, 16:07
  #3443
Medlem
bytnamns avatar
fick ännu en leverans av KK, tjo som kom på 2 dagar från det är vi klubbat en deal. iv med pulvret som kom blev en resa helt nöjd, grön kille trots alla rödingar som ramlar runt. hade mina tvivel och fick vackert svälja dom och dra i mig en jävel
2017-02-01, 20:25
  #3444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Väntar på order från Diamantensdroger.n*t på vaket och E, uppdaterar vid ankomst.
Dock kan jag redan nu säga att de är väldigt serviceinriktade och trevliga o ha o göra med på mailen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Väntar på en beställning av diamantens nya batch tjack. Återkommer med men recension när det anlänt.
Fick mitt idag. Ni kommer inte bli besvikna. Rosa pulver som smaka och lukta bra. Större intag till helgen.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback