2004-02-06, 23:17
Medlem
Nja nog har det gått så lätt dom gånger då jag varit där. Betackar mig från att kallas för otrovärdig. Om jag säger att det har hänt så menar jag det. Måste erkänna att jag bara tagit taxi iväg från Wandas med en tjej och henne har jag inte sett dom senaste gångerna. Behöver inte betyda att hon fått gå, jag springer inte där var och varannan vecka. Däremot så har jag inte varit där en enda gång utan att bli erbjuden. Så snygg är jag inte att dom dras till mig så.
Citera
2004-02-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Riktigt sådär lätt går det inte!! Att hon tar en taxi med dig hem, mkt otrovärdigt.. Att hon kanske göt nåt extra för några extra dollars kanske det.. från tjej till tjej.. Det märker man när man är där. Vem som vill gå längre å inte.. Vet att dom flesta inte gör nåt annat för extra pengar. men visst de finns säkert..

Jo så lätt går det faktiskt till! Var där för ett par veckor sen och fick faktiskt tre erbjudanden om att ta med en tjej till mitt hotellrum. Tackade dock nej, trots deras tjat!
Citera
2004-02-09, 07:23
Medlem
Pingalocas avatar
var ligger eandas då??

jag är lite sugen på en mysstund och inte tänker jag betala massa drinkar för ett funligt tvåminutersligg inte!!!
Citera
2004-02-09, 08:33
Moderator
BlueSwedes avatar
Pinga....

Vad menar du är din strategi då?

Jag fattade aldrig om ditt inlägg var för eller emot det tidigare resonemanget?

/Blue
Citera
2004-02-10, 19:10
Medlem
Jag och tjejen fick erbjudande om att ha gruppsex på wandas, avskilt med ändå. Hade vart najs.
Citera
2004-02-10, 19:25
Moderator
BlueSwedes avatar
Ni andra som fått erbjudande om "take-out"!
Har ni fått erbjudande rakt upp och ner, eller har det skett först efter en betald dans eller posering?

Jag har erfarenheten att det senare händer mig och det känns lite "onödigt" att betala för det "förspelet" om man har annat i kikaren senare.....

BLue
Citera
2004-02-16, 11:20
Medlem
u_n_mes avatar
Vad koster det?

vad har ni pröjsat för att få sätta på dem??
Citera
2004-02-16, 21:31
Moderator
BlueSwedes avatar
Jag lade upp 2 papp, för en timma, kanske överpris eftersom hon accepterade utan diskussion?!

Skit samma, jag är tät och det var väldigt bra! ;-)

Jag har åsikten att om man är för snål med pengar, så märks det i "prestanda" sen, men jag är kanske dum i hela huvvet?!
/Blue
Citera
2004-02-19, 12:41
Medlem
Även jag har kört samma grej på chattan för några år sedan, det gick på 1200 och var hur bra som helst. Tjejen var också jäkligt snygg men hon har tyvärr slutat som strippa.
Citera
2007-09-14, 02:40
Medlem
Door33s avatar
okej
Citera
2007-09-14, 11:53
Medlem
?? nödvändigt och bumpa upp en 3 år gammal tråd med ett: "okej?"
Citera
2007-09-14, 11:56
Bannlyst
När ag var inne på wandas förut så blev det satans slagsmål där. Inga stjärtgossar som jobbar där inne inte. Men mycket fitta kan man få
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in