Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-14, 11:30
  #913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Konstigt om folk inte fortfarande spelar det. Det absolut bästa och roligast multiplayerspel som gjorts. Synd att man inte har ps3 kvar, men servrarna är väl tomma

Fortfarande gott om folk som spelar. Brukar ofta hamna på en server med +20 spelare.

Riktigt kul att det lever än. Började spela för någon vecka sedan, första gången på 2-3 år ca och är fast igen. Har haft svårt att manövrera flygplanen men började lite smått i början på veckan, nu har jag lyckats få både Fighter Ace medaljen (50 kills) samt 5 kills i en runda-märket. Riktigt kul när man fått in snitsen.

Kvar är att nå top rank och 10 000 kills, hälften kvar ca. Men då har jag som sagt inte kört på ett par år förräns nyligen

Fler här som kör 1943 än?
Citera
2018-06-05, 18:36
  #914
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle

Fortfarande gott om folk som spelar. Brukar ofta hamna på en server med +20 spelare.

Riktigt kul att det lever än. Började spela för någon vecka sedan, första gången på 2-3 år ca och är fast igen. Har haft svårt att manövrera flygplanen men började lite smått i början på veckan, nu har jag lyckats få både Fighter Ace medaljen (50 kills) samt 5 kills i en runda-märket. Riktigt kul när man fått in snitsen.

Kvar är att nå top rank och 10 000 kills, hälften kvar ca. Men då har jag som sagt inte kört på ett par år förräns nyligen

Fler här som kör 1943 än?
Har skaffat ps3 igen mest för att det var så enkelt att bara hoppa in och spela ett par rundor bf 1943. Hoppas det fortfarande finns lite aktiva servrar!

Jag har ps4 också men spelar aldrig på det då det är för omständliga spel och jag har inte den tiden
Citera
2019-03-31, 13:47
  #915
Medlem
Adebisi_Emcitys avatar
Någon som vet hur det ser ut med spelare nu när det går att spela på Xbox One? Är lite sugen att köpa ett Xbox One bara för det här spelet.
Citera
2019-03-31, 14:57
  #916
Medlem
Qusimotos avatar
Finns det på PS4?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback