Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-19, 16:15
  #121
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Oj, måste du ta till härskarteknik för att sätta åt mig :-)

(lite pinsamt att du tror jag saknar kunskap om sånt)
Pinsamt att du tror att jag tror du saknar kunskap om sånt.

Ja se dessa troende...!
Citera
2014-03-19, 17:40
  #122
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienna
Pinsamt att du tror att jag tror du saknar kunskap om sånt.

Ja se dessa troende...!
Varför använder du dig av härskarteknik om du har kunskap om sånt?

Vill du bli betraktad som en person som måste använda sig av sådana metoder istället för att bli ansedd som en person som använder sakargument när du diskuterar?
Citera
2014-03-19, 17:58
  #123
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Varför använder du dig av härskarteknik om du har kunskap om sånt?

Vill du bli betraktad som en person som måste använda sig av sådana metoder istället för att bli ansedd som en person som använder sakargument när du diskuterar?
OK OK
Jag råkade bli vansinnigt trött på dina manipulativa dumheter, och tände till... Enligt alla konstens regler, skall man då absolut inte besvara ett inlägg. Man skall istället koka sig en kopp kaffe, och strunta i alla 'idioterna' på nätet.
Nu gjorde jag det man inte ska göra...
Och jag har lovat mig själv att - "Aldrig mer!" - nu igen.

Klart slut!
Citera
2017-01-21, 23:25
  #124
Medlem
Min morfar räddade många, många människoliv genom att stämma blod. Han blev ofta uppringd av läkare när det var akut och inte gick att stoppa blodflödet eller vid svåra trafikolyckor. Jag har själv varit vittne många gånger till när han gjort det på min mor m.fl. m.fl. Det sägs, konstigt nog, att han läste någon/några verser ur Bibeln och att äldsta sonen alltid skulle få lära sig denna hemliga gåva. Om det var sant, detta med Bibeln, vet jag inte. Däremot vet jag att det var sant att han hjälpte många sjukhus, läkare, poliser m.fl. att få stopp på blodflödet. Sista gången han utförde dessa bragder var 1966 (samma år han gick bort)
Citera
2019-11-16, 08:50
  #125
Medlem
Buhos avatar
Bättre att diskuteras här om konsten att blodstämma andra tråden kan ni skriva historien om hur eller var ni sett blodstämmaren och historien om hur blodstämmaren var som person etc;

Om det önskas😉

Konsten att blodstämma måste man göra genom att säga några ord från bibeln och man måste ha lärd sig av en annan blodstämmare annars det går inte, det är det som på kinesisk ordspråk heter, från "själ till själ"
Citera
2019-11-20, 09:51
  #126
Medlem
grey.eagles avatar
Du fokuserar och läser delar ur bibelverser med tillägg.

Finns olika "kraft" i dessa, några med kraft kan ställa allas blod även sitt egna blod, de som inte har kraft kan ställa andras men inte ställa på sig själv.

Viktigt, du som kan, får inte läsa på någon som är äldre än dig själv då tappar du kraften.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback