Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-04, 17:24
  #1
Medlem
Jullens avatar
Har arbetat lite granna åt GUST med allt möjligt men har nu börjat att dra mig ur verksamheten eftersom att den helt plötsligt har blivit nerlagd, dock så e GUST grundare en rätt efterhängsen typ. Har blivigt mer och mer övertygad om att han inte har alla getter hemma eftersom att han har börjat med diverse oseriösa projekt vid sidan om GUST.

Här e några smakprov:
www.gust.st Ja, läs vad som står där

http://www.laputa.st/diktakuten2/diktakuten.html Vad anser ni om denna sida

Inside information om den här snubben välkomnas varmt, nån som har nått kul att berätta???
Citera
2009-02-04, 18:25
  #2
Medlem
Jag vet inte om den här tråden passar bättre i skvaller-tråden. Men det finns väl en del beskrivet om du läser tråden om monsterdjur.
Citera
2009-02-04, 18:47
  #3
Avstängd
Varför är han mordhotat?
Citera
2009-02-04, 20:15
  #4
Medlem
Ja, verkar lite konstigt. Och han som nu skulle vara en stor kryptozoolog lägger plötsligt ner sin rörelse. Som sagt, i tråden om monsterdjur finns en del kommentarer om GUST, framförallt på sidan tre där.
Citera
2009-02-04, 20:52
  #5
Moderator
Humbugs avatar
Jag tror att tråden som sagt gör sig bättre i skvaller. Vi provar!
Paranormala --> Skvaller
/mod
Citera
2009-02-04, 21:12
  #6
Medlem
Jullens avatar
Läste tråden som nämnts tidigare, har han verkligen blivit dömd som pedofil? Finns det att läsa någonstans? Jag tycker onekligen att han är svår att "bli av med", inte precis trevlig alla gånger heller. Märklig typ, som den där diktsidan, vem fan tar det seriöst?
Citera
2009-02-04, 21:12
  #7
Medlem
Verkar rätt vettigt att du flyttade tråden.
Citera
2009-02-05, 10:16
  #8
Medlem
Ingen som har något att berätta om honom?
Citera
2009-02-05, 10:23
  #9
Medlem
På vilket sätt har du jobbat åt GUST, Jullen? Vad menar du med "svår att bli av med". Offentliga domar kan du få ut, men jag vet inte...du kan ju skicka pm till de som säger sig veta detta och få mer info.
Citera
2009-02-05, 16:02
  #10
Medlem
curdmans avatar
Hans tjej Frida verkar vara cirka en tredjedel så gammal som honom och sysslar med knasgrejer som tarotkort och annat humbug.
Citera
2009-02-05, 16:26
  #11
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullen
Läste tråden som nämnts tidigare, har han verkligen blivit dömd som pedofil? Finns det att läsa någonstans? Jag tycker onekligen att han är svår att "bli av med", inte precis trevlig alla gånger heller. Märklig typ, som den där diktsidan, vem fan tar det seriöst?

Vet inte om han har blivit dömd men han har haft ihop det med för unga människor på ett sätt som intresserade staten om man säger så.
Citera
2009-02-05, 17:08
  #12
Medlem
Jullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
På vilket sätt har du jobbat åt GUST, Jullen? Vad menar du med "svår att bli av med". Offentliga domar kan du få ut, men jag vet inte...du kan ju skicka pm till de som säger sig veta detta och få mer info.

Rapporterat lite om Storsjöodjuret periodvis, när sedan GUST nu tycks vara lagd på is helt plötsligt så har jag försökt säga gång på gång att jag som inte är intresserad av hans andra projekt men han tycks inte ge sig.

Trodde först att han va en riktig vetenskapsman men nu börjar mer och emr inse att det bara är en massa flum, ganska underhållande faktiskt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback