Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-19, 10:48
  #109
Medlem
Blev rädd när jag knäppte på TV4-morgon. Gillar också de faktum att vissa lösnaglar är helt av.
Citera
2015-09-20, 14:45
  #110
Medlem
Parallaxs avatar
Hon gick nyligen ut med att hon inte har något hår. Lider av sk alopecia.
Citera
2015-09-20, 17:43
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Hon gick nyligen ut med att hon inte har något hår. Lider av sk alopecia.

funkar det inte med hårtransplantation då eller?
nån ovan nämnde hennes naglar - tydligen kan de också bli sköra av tillståndet.
__________________
Senast redigerad av meetthefockers 2015-09-20 kl. 17:45.
Citera
2015-09-20, 21:07
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
funkar det inte med hårtransplantation då eller?
nån ovan nämnde hennes naglar - tydligen kan de också bli sköra av tillståndet.

Varifrån skulle håret tas då tänker du? Hon har ju inget hår alls, inte ens ögonbryn.
Citera
2015-09-20, 22:23
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelittlefriend
Varifrån skulle håret tas då tänker du? Hon har ju inget hår alls, inte ens ögonbryn.

det finns ju tre varianter på tillståndet. du menar alltså att hon har den värsta: universalis, dvs len som en sten från topp till tå och helt utan ett strå?
Citera
2015-09-21, 10:24
  #114
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
det finns ju tre varianter på tillståndet. du menar alltså att hon har den värsta: universalis, dvs len som en sten från topp till tå och helt utan ett strå?

Av de bilder jag har sett så verkar hon ha ögonbryn, så jag tvivlar på att hon har universalis.

Däremot så kan jag köpa att hon är tunnhårig på skallen.
Citera
2015-09-21, 13:22
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
det finns ju tre varianter på tillståndet. du menar alltså att hon har den värsta: universalis, dvs len som en sten från topp till tå och helt utan ett strå?

Det vet jag inte, däremot så har hon skrivit att hon tappade allt hår på huvudet även ögonbrynen.
Citera
2015-09-21, 13:24
  #116
Medlem
"Well i mitt fall slutade jag aldrig tappa hår och det växte aldrig ut igen. inom några månader hade jag tappat prick allt hår på huvudet + ögonbrynen." så skrev hon själv, ögonbryn är relativt lätt att måla på med lite övning.
Citera
2015-09-21, 18:24
  #117
Medlem
Hon är eh, typexemplet på den slags bimboskribent som börjar karriären med att hoppa på, skvallra och skrika om allt och alla, själv ställer till med bråk med sina läsare och med andra mediastarlets för att få tillfälle att synas - samtidigt knullande sig uppåt genom kotterier och tidningsredaktioner - för att sedan efter x antal år, när hon (eller han) blivit känd, skriva en bok eller en artikelserie där man plötsligt framstår som mer snäll, sårbar eller i varje fall god. "Titta jag är intressant, jag kan vara god och sårbar också!". Natalia Kazmierska, Alex Schulman och diverse bloggare har gjort eller försöker göra samma resa.

Margret är en totalt amoralisk person, och dum i huvudet därtill.
Citera
2019-09-13, 14:17
  #118
Medlem
Är hon fortfarande "vänster"? Ser att hon numera bara hänger med massa influencers.
Citera
2021-09-14, 19:17
  #119
Medlem
McMakrills avatar
Vad tycker ni om henne, i statligt ägda Sveriges Radios program "Morgonpasset" i P3?

Jag tycker hon har betett sig tillräckligt vänster (Politism, (FB) Margret Atladottir: Jag hatar vita män.) för att få göra program i Sveriges Radio.
Citera
2021-09-17, 15:07
  #120
Medlem
Margret åldras dåligt. Mycket dåligt. Hennes ansikte ser ut som en bilolycka numera, det är som att en skinntorr liten, mongoloid gumma där inne vill fram till varje pris. Hur bär man sig åt för att åldras på det sättet? Hon har den där blanka SSRI-looken, men även andra droger måste vara inblandade. Hon ser verkligen inte frisk ut.

Unga kvinnor i dag borde se på Margrets resa och avskräckas. Ni vill inte bli en manshatande, barnlös mediefeminist och nippertippa som varken håller ihop fysiskt eller mentalt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback