Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-04, 10:45
  #457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Nu väntar 1 match innan DC, känns nog rätt bra.

Ja, och man vill ju alltid se den bästa. Speciellt nu när det knappt finns några stjänor i UFC som kan leverera grym MMA. Då är Jones väldigt värdefull (för mig iaf). Lätt den mest intressanta fightern nu när A Silva knappt fightas längre.
Citera
2015-10-04, 10:48
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Ja, och man vill ju alltid se den bästa. Speciellt nu när det knappt finns några stjänor i UFC som kan leverera grym MMA. Då är Jones väldigt värdefull (för mig iaf). Lätt den mest intressanta fightern nu när A Silva knappt fightas längre.

Håller med, även om Romero och Conor är oerhört intressanta
Citera
2015-10-05, 21:19
  #459
Medlem
Jones verkar träna hårt som fan och nu har han fått det han ville, att han slipper slå alla, utan att de får mötas och skaffa förluster på egen hand. Alex är ju utraderad nu.

Jones måste känna en enorm fruktan för mästaren, en kille som han sönderdominerade med DCs egna strategi.

Jones är smart som fan, kolla på vad som skett i praktiken sedan han fick kliva undan, Sonnen sa det bra. Jones har bara vunnit på detta.
Citera
2015-10-06, 00:01
  #460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Jones verkar träna hårt som fan och nu har han fått det han ville, att han slipper slå alla, utan att de får mötas och skaffa förluster på egen hand. Alex är ju utraderad nu.

Jones måste känna en enorm fruktan för mästaren, en kille som han sönderdominerade med DCs egna strategi.

Jones är smart som fan, kolla på vad som skett i praktiken sedan han fick kliva undan, Sonnen sa det bra. Jones har bara vunnit på detta.
Vad menar du? Du tror väl inte att Jones slipper undan Alex?
Citera
2015-10-06, 02:33
  #461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Vad menar du? Du tror väl inte att Jones slipper undan Alex?
Det hoppas jag verkligen inte. Vore en dröm att möta Alex nu, fått mycket sämre självförtroende, att han inte är så bra, och krossa honom ordentligt.
Citera
2015-10-06, 10:35
  #462
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson

Jones är smart som fan, kolla på vad som skett i praktiken sedan han fick kliva undan, Sonnen sa det bra. Jones har bara vunnit på detta.
Nu vet jag inte om jag missuppfattar dig men anser du att det var smart av Jones att ta kokain, krocka med en gravid kvinna och fly från platsen?
Citera
2015-10-06, 10:38
  #463
Medlem
Har Dana sagt att han inte kan få titelmatch direkt?
Citera
2015-10-06, 12:16
  #464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Nu vet jag inte om jag missuppfattar dig men anser du att det var smart av Jones att ta kokain, krocka med en gravid kvinna och fly från platsen?
Med facit i hand så har han vunnit på sin frånvaro, något som varit nästintill omöjligt annars.

han får bära vapen i hemmet, hon har sagt att hon inte anser att det som skedde ska stoppa hans karriär, han får resa, han ska snacka med barn ibland, men det gör han genom sporten redan, så jag minns inte hur de la upp det där.

Ingenting har hänt honom, obesegrad, och han har hela tiden efterfrågat att de andra ska möta varandra.
Citera
2015-10-06, 13:07
  #465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Har Dana sagt att han inte kan få titelmatch direkt?

Tror dock dana har fler i huvudet nu än Jones(i andra viktklasser). Jones är ingen bra ambassadör för sporten. Tar droger, kör en hit and runt på en gravid kvinna osv. Men de är ändå inte helt omöjligt.
Citera
2015-10-06, 14:05
  #466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crock2
Tror dock dana har fler i huvudet nu än Jones(i andra viktklasser). Jones är ingen bra ambassadör för sporten. Tar droger, kör en hit and runt på en gravid kvinna osv. Men de är ändå inte helt omöjligt.

Alex dömd för massa grova misshandlar, suttit inne, sämst i ringen och sämst cv utanför.
Citera
2015-10-06, 14:22
  #467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Har Dana sagt att han inte kan få titelmatch direkt?
Bara bra för Jones om han får en match innan, dels för att bättra på sin strike ytterligare, samt få igång matchformen. Om han nu tränat så hårt som det ryktas om, så tror jag han kommer sätta skräck i alla direkt
Citera
2015-10-06, 15:04
  #468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Alex dömd för massa grova misshandlar, suttit inne, sämst i ringen och sämst cv utanför.
Fast inte under sin tid i UFC. Och inte som världsmästare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback