Svara
  • 1
  • 2
2009-02-03, 16:57
Medlem
Jag brjade kvllen med 3 zopiklon fr att softa men fick inte tillrckligt bra effekt s jag tog sju stycken till. Surfade lite p internet, sg p TV, drack cider, mdde relativt bra. Efter ungefr en halvtimme d jag r ordentligt pverkad fr jag den goda idn att g ut. Tar p mig mina klder och gr ut i kylan. I ren desperation d jag knde mig oerhrt trtt p livet bestmmer jag mig fr att frska bli tagen av polisen s jaq tar fram min morakniv och brjar patrullera gatorna. Gr runt i ungefr en halvtimme och knner efter hur det knns, men blir ganska missnjd med resultatet. Ingen kommer frbi och ser mig och bilarna verkar inte bry sig om mig.

Gr hem, sitter lite vid datorn och chattar, dricker mer cider.

Minnesbild: str vid en bil och karvar i dcket med en kniv. Hr hur ljudet pyser ut och gr vidare till nsta bil. Har ingen aning om var jag r eller varfr jag punkterar dck.

Nr jag vaknar mr jag extremt illa, uppsttningar och diarre. Noterar att ett bord och golvet r klibbigt och att flera cappuccinofrpackningar blivit ppnade, kniven ligger p matbordet. Ingen aning hur det hela har gtt till och begriper inte om dkkarvarepisoden var en drm.

Sammantaget: intressant drog, men man blir helt vck.
Citera
2009-02-03, 17:25
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Certifierad
Jag brjade kvllen med 3 zopiklon fr att softa men fick inte tillrckligt bra effekt s jag tog sju stycken till.
...

Citera
2009-02-03, 19:29
Medlem
lulligs avatar
Hur fan kan du gra en tripprapport om zopiklon? Insomningstabletter. Som inte funkar alls.
Citera
2009-02-03, 19:33
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lullig
Hur fan kan du gra en tripprapport om zopiklon? Insomningstabletter. Som inte funkar alls.

De funkar.. Denna rapport r ju nnu ett bevis att de funkar som en anekdot att frlora frstndet totalt. Funkar ven utmrkt fr insomningsbesvr.
Citera
2009-02-03, 19:48
Medlem
ja inte den lngsta jag har lst. och kanske inte s detaljrik, s inte s bra betyg frn mig 1/5
Citera
2009-02-03, 20:09
Medlem
lulligs avatar
Ja, dom kan funka bra till insomningsbesvr, men flumma p dom knns lite fel.
Citera
2009-02-04, 08:50
Medlem
Knns inte som att man kan flumma p dem, det r som ketchup. Fr mycket eller fr lite.
Knner igen mig lite i din berttelse dock, s 3/5 iallafall.
Citera
2009-02-04, 12:57
Bannlyst
Verkar vara en trevlig drog.
Citera
2009-02-05, 17:39
Medlem
killer_nemos avatar
Citat:

Dem fungerar skit bra att flumma p dra i dig ca 30 st s fr du dig en tripp
Citera
2009-02-08, 20:43
Medlem
Zopiklon fungerar alldeles ypperligt att flumma p 2x7,5mg s har man garanterat inget minne ver vad man har gjort hela kvllen dagen efter.. Alltid lika kul att kolla "skickade mejl", uppringda samtal och alla msnkonversationer
Citera
2009-02-08, 21:20
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Certifierad

Sammantaget: intressant drog, men man blir helt vck.
Du har inte provat stilnoct va?

Det tog jag en i tron att det var ungefr som propavan dvs typ en timma innan den verkar s ja satte mig vid datorn..

Hamnade sedan p andra sidan stan dit jag hade gtt och skrikit i folks brevininkast ven tagit med mig gg ut och kastat p bilar
Citera
2009-02-08, 21:56
Medlem
Citat:

KNNS fel, Mycket mjligt.
Men kom inte och sg att Zopiklon/Stilnoct/Imovane inte funkar fr att skna sig p.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in