Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-03, 13:20
  #13
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Lånar tråden lite. Finns det något snabbkommando som gör att jag kan gå "framåt" här i webbläsaren? Precis som "Backsteg" gör att jag kan gå bakåt en sida.

Låter annars som en bra funktion, men funktionen måste finnas i operativsystemet eller browserns minne för att kunna gå framåt. D.v.s har du surfat på te.x IDG och klickar in nästa steg på Flashback, men vill backa igen så finns IDG i minnet. Du har inte fysiskt gjort något före dessa hemsidor. Jag hoppas du förstår vad jag menar.

Jag har dock inte hört eller läst om något sådant här kommando.
Citera
2012-03-03, 13:41
  #14
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Låter annars som en bra funktion, men funktionen måste finnas i operativsystemet eller browserns minne för att kunna gå framåt. D.v.s har du surfat på te.x IDG och klickar in nästa steg på Flashback, men vill backa igen så finns IDG i minnet. Du har inte fysiskt gjort något före dessa hemsidor. Jag hoppas du förstår vad jag menar.

Jag har dock inte hört eller läst om något sådant här kommando.

Jag förstod kanske. Men jag tar det igen för tror du missförstod mig.
Syftade på att efter jag har gått bakåt till sidan jag var på tidigare, så kan jag ju även gå framåt på pilen där uppe. Det är den "framåt" jag vill kunna trycka på med hjälp av ett kommando. Hoppas du förstod vad jag menar.

[edit]: Nu var problemet löst. Tack ändå
__________________
Senast redigerad av SiSenior 2012-03-03 kl. 13:44.
Citera
2012-03-03, 13:43
  #15
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Alt + pil höger fungerar för mig iaf (chrome)

Alt + pil fungerade inte för mig men nu har jag testat alla knappar på tangentbordet och fick det att fungera tillslut. Shift+pil var det för mig (firefox)
Citera
2012-03-03, 13:46
  #16
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag förstod kanske. Men jag tar det igen för tror du missförstod mig.
Syftade på att efter jag har gått bakåt till sidan jag var på tidigare, så kan jag ju även gå framåt på pilen där uppe. Det är den "framåt" jag vill kunna trycka på med hjälp av ett kommando. Hoppas du förstod vad jag menar.

Aha, jag missuppfattade en aning. Men du har en liten funktion via musen om du högerklicka. Där får du upp " bakåt och framåt "

Eller tänker jag galet nu?
Citera
2012-03-03, 13:52
  #17
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Aha, jag missuppfattade en aning. Men du har en liten funktion via musen om du högerklicka. Där får du upp " bakåt och framåt "

Eller tänker jag galet nu?

Jo jag vet men jag ville kunna gå framåt samtidigt som jag flyttade musen åt valfritt håll. Problemet är löst nu i alla fall.

Denna gången tänkte du helt rätt, hehe.
Citera
2012-03-03, 13:55
  #18
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Vill du berätta om din lösning?

Edit: Jag såg lösningen nu.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback