• 4
  • 5
2009-02-03, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagell
Alkohol -> Cannabis -> Stopp

men när ska svampen komma in då??
Citera
2009-02-03, 11:10
Medlem
Ibogain

Ibogain. Men inte själv hemma
Citera
2009-02-03, 11:16
Medlem
apotekets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajmon
Det är så att jag har blivit allt mer och mer sugen på att testa någon drog. Har tillgång till Hasch och kokain , men är det något men bör testa innan ?
Vet inte riktigt hur dom ligger till i "skalan" med farliga droger, men är det något jag bör testa innan som inte är så starkt ?
sen undrar jag med , är hasch samma som , cannabis ,weed,brunt och fan alla namn folket säger ?

Jag föreslår socker och kaffe... Börja där.
Under tiden läser du på http://www.erowid.org
Citera
2009-02-03, 14:58
Medlem
DhaStoners avatar
jag hade ju börjat med cannabis.... och det är det man borde hålla sej till också enligt min mening!

happy smoking!
Citera
2009-02-03, 18:37
Medlem
Coldons avatar
Jag rekommenderar att du läser lite mer om dessa droger innan du provar någon av dom. Ska du nödvändigtvis prova någon av dom, skulle jag rekommendera Cannabis.
Citera
2009-02-03, 18:46
Medlem
Harikiriis avatar
Börja med horse iv.
Citera
2009-02-06, 20:28
Medlem
Solstickepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajmon
Det är så att jag har blivit allt mer och mer sugen på att testa någon drog. Har tillgång till Hasch och kokain , men är det något men bör testa innan ?
Vet inte riktigt hur dom ligger till i "skalan" med farliga droger, men är det något jag bör testa innan som inte är så starkt ?
sen undrar jag med , är hasch samma som , cannabis ,weed,brunt och fan alla namn folket säger ?

Om du nödvändigtvis ska börja knarka och kan välja mellan röka och koks, ta röka.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in