Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-25, 00:33
  #361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nydala
Jodå sitter och längtar tills måndag när jag blir av med venten Det har kommit ut lite vätska från lungan in i behållaren ser lite vidrigt ut^^

Hur går det själv?

Förstår det! Ja det är fullt normalt, ser lite äckligt ut ja!
Jodå det går framåt, lungan håller än. Känns inte helt optimalt med andningen hela tiden men det kommer väl! Sen har jag haft mystiskt ont i magen sen operationen. Svullen och öm på vänstra sidan av någon anledning
Citera
2015-04-25, 01:39
  #362
Medlem
Nydalas avatar
Jag skulle tro svullnaden och smärtan bara är just pga operationen, det är nog under läkningen!
Men andningen blir bättre för var dag va?
Citera
2015-04-25, 11:10
  #363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nydala
Jag skulle tro svullnaden och smärtan bara är just pga operationen, det är nog under läkningen!
Men andningen blir bättre för var dag va?

Borde vara så! Uppkom efter operationen så kan inte tänka mig något annat!
Ja det måste jag ändå säga att det blivit, inte helt som vanligt men känns ändå något normalt när jag andas som vanligt. Andningen blir nog bättre för varje dag som går skulle jag säga
Citera
2015-04-25, 18:02
  #364
Medlem
Nydalas avatar
Låter mkt bra Skönt att du närmar dig att bli helt frisk! Jag känner mig pigg som en mört nu så tror utan problem att de tar bort tru closen på måndag Längtar som fan!
Citera
2015-04-26, 00:18
  #365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nydala
Låter mkt bra Skönt att du närmar dig att bli helt frisk! Jag känner mig pigg som en mört nu så tror utan problem att de tar bort tru closen på måndag Längtar som fan!

Ja det blir ju bättre känner man ju. Tar nog ett tag innan man bli sig själv igen dock Skönt! Förstår det, var så befriande när de tog bort alla saker i mig efter 18 dagar, det var underbart ska jag säga! Går fortfarande på tradolan, sköna grejer Vänster bör ju inte kunna kollapsa nu men man nojjar ju sig en del med att högra lungan med ska kollapsa känner lite obehag men mest jag som nojjar och inbillar mig saker förmodligen! Risken är ju liten med man blir ändå nojjig när man känner något. Nä nu ska jag ta och sova!
Citera
2015-04-26, 00:21
  #366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nydala
Låter mkt bra Skönt att du närmar dig att bli helt frisk! Jag känner mig pigg som en mört nu så tror utan problem att de tar bort tru closen på måndag Längtar som fan!

Vilket sjukhus är det som gäller för dig? Bara nyfiken!
Citera
2015-04-26, 01:40
  #367
Medlem
Nydalas avatar
Ryhov Jönköping
Citera
2015-04-26, 07:16
  #368
Medlem
Nydalas avatar
Ligger och nojar nu igen då det har runnit ut runt en tesked gult slem från lungan in i behållaren inatt
Citera
2015-04-26, 09:42
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nydala
Ryhov Jönköping

Aha! Vätskan som runnit ut är ingenting, kom en del på mig. När jag opererats så var det 700 ml blod/vätska i behållaren när de drog ut dränet. Det gör absolut inget att det kommer lite, det är normalt
Citera
2015-04-27, 16:07
  #370
Medlem
Nydala, hur går det för dig? Är dränet borta?
Citera
2015-04-28, 07:46
  #371
Medlem
Nydalas avatar
Ajjemen!! Hålet hade krymt till 5mm så de tog bort den Ska dit på måndag å röntga igen så det inte växer igen ALLT BRA ALLT BRA
Citera
2015-04-28, 09:12
  #372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nydala
Ajjemen!! Hålet hade krymt till 5mm så de tog bort den Ska dit på måndag å röntga igen så det inte växer igen ALLT BRA ALLT BRA

Skönt! Får vi hoppas det håller nu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback