2009-02-01, 20:39
Medlem
Goldenmonkeys avatar
Ja, som i rubriken; Vad är Er absolut käraste ägodel, och varför är den det? Kan vara allt från ett ur till en människa (d.v.s. om ni bedriver människohandel).

Beskriv!
Citera
2009-02-01, 20:42
Medlem
4283s avatar
Hm. Jag skulle nog säga att min dator är någonting som jag inte skulle vilja vara utan alldeles för länge. Självklart så kan man avvänja sig - men jag vill helt enkelt inte då jag kan göra så mycket med den. Sen är väl iPoden en nyttig och trevlig apparat som jag håller kärt om hjärtat.

Då jag inte har en människobutik, och inte bedriver människohandel på det viset - så antar jag att det här får vara mitt svar... Inte för jag skulle sälja iväg någon som jag tyckte om, men ändå.
Citera
2009-02-01, 20:43
Medlem
chrguss avatar
Min bil! Behandlar den som ett barn, ( som ett monster på vägarna )

Utan den kommer jag ingenstans och känner mig fången..
Citera
2009-02-01, 21:04
Medlem
dajjes avatar
Telefonen tragiskt nog!
Citera
2009-02-01, 21:06
Medlem
PacmanSwes avatar
Telefonjävelskapet måste jag nog säga Datorn och snuset på en god andraplats
Citera
2009-02-01, 21:07
Medlem
Titus pollos avatar
Mitt Luminox-armbandsur. Köpte den för 7 år sen för att den har nåt slags radioaktivt ämne som gör att visarna och sifferindikeringarna lyser i mörkret ständigt i 25 år. Den lämnar i princip aldrig min handled.
Jag är barnsligt förtjust i den fortfarande av någon anledning och kan nog inte tänka mig att ha en klocka som man inte ser i mörkret.

Innan jag köpte den var jag en klockoman och letade alltid efter snygga klockor.
Senast redigerad av Titus pollo 2009-02-01 kl. 21:09.
Citera
2009-02-01, 21:09
Medlem
Mitt förstahandskontrakt på min lägenhet är det mest värdefulla och betydelsefulla jag äger
Citera
2009-02-01, 21:15
Medlem
RosaPsykoss avatar
Mitt mobila bradband xD

Edit: Det är en sak.. dongel eller vad det heter.....
Citera
2009-02-01, 23:15
Medlem
eradicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titus pollo
Mitt Luminox-armbandsur. Köpte den för 7 år sen för att den har nåt slags radioaktivt ämne som gör att visarna och sifferindikeringarna lyser i mörkret ständigt i 25 år. Den lämnar i princip aldrig min handled.
Jag är barnsligt förtjust i den fortfarande av någon anledning och kan nog inte tänka mig att ha en klocka som man inte ser i mörkret.

Innan jag köpte den var jag en klockoman och letade alltid efter snygga klockor.
Jag hoppas för din egen skull att du inte bär omkring på ngt som är alltför radioaktivt, är nog inte nyttigt för dig eller din omgivning (visserligen strålar allt inklusive en människa men tror inte det är ngn nyttig dos du får i dig av en klocka).
Citera
2009-02-01, 23:16
Medlem
klimpowskijs avatar
mobilen har jag svårt att vara utan..
Citera
2009-02-01, 23:28
Medlem
1. Min familj.
2. Min 42" plasma.
3. Min vita kofta av märket cottonfield älskar den verkligen bästa 1000kr jag någonsin har lag på något.
Citera
2009-02-02, 00:00
Medlem
Titus pollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Jag hoppas för din egen skull att du inte bär omkring på ngt som är alltför radioaktivt, är nog inte nyttigt för dig eller din omgivning (visserligen strålar allt inklusive en människa men tror inte det är ngn nyttig dos du får i dig av en klocka).

Kollade upp det och det är tritium och på årlig basis får man som klockbärare 0.1 millisivert (enligt tillverkaren) extra per år så det är nog ingen fara. Jag fick nog i mig mera radioaktivitet när tjernobyl härjade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in