Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-10-13, 16:56
  #25
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Väldigt trist med tanke på att jag inte har satt mig i den sitsen, någon annan har kontroll över min ekonomi.
Hur många månader är du återbetalningsskyldig? och varför har du blivit det? samt hur kommer det sig att du inte har någon kontroll över din egna ekonomi?

Nästan 40.000kr är mycket pengar att slanta upp "bara sådär", har du fått någon form av avbetalningsplan på beloppet?
Citera
2017-10-13, 19:28
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
de har lite mercy ibland...särskilt med unga människor som har det knapert har jag hört. Garanterar dock inget
Det här tror jag inte på, jag säger inte att det inte skett men det låter mer som tjänstefel än något annat.
Citera
2017-10-13, 23:06
  #27
Medlem
Judinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Hur många månader är du återbetalningsskyldig? och varför har du blivit det? samt hur kommer det sig att du inte har någon kontroll över din egna ekonomi?

Nästan 40.000kr är mycket pengar att slanta upp "bara sådär", har du fått någon form av avbetalningsplan på beloppet?

God man.
Citera
2017-10-14, 19:51
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
God man.

En god man innebär inte att du blir omyndigförklarad.
Citera
2017-10-16, 05:17
  #29
Medlem
Judinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
En god man innebär inte att du blir omyndigförklarad.

Det har jag aldrig påstått heller. Vad jag sa var bara vems fel det var.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback