Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-30, 19:01
  #1
Avstängd
PRiVATEs avatar
Vi vakna på FB (icke foliehattar) borde starta trådar på vaken.se samt involvera oss i trådar där, för att sedan publicera skratt av deras svar samt en debatt ang hur dumma foliehattar är.

Vi kan bestämma oss för ett ämne i denna tråd som vi skapar topic om, för att sedan tillsammans avprogramera våra stackars landsmän som är fast i det sekteristiska forumet vaken.se

Detta ser jag som en humanistisk handling som avprogrammerar diverse folk som annars blir värdelösa i samhället.
Istället för att våra medmänniskor blir scientologer, narkomaner eller 9/11.Ickenister (vuxenbjöja)så kan vi försöka bota dem, så att de blir produktiva människor som bidrar som skattebetalare, snarare är sjukskrivna psykfall.....

Har ni förslag på trådstarter som vi kan sedan raida?
2009-01-30, 21:48
  #2
Medlem
ischtivans avatar
Öh ba njaaa.... Jag känner det sjunger i knäna av en konspiration.
TS är vaken.se
Denne försöker få oss på fall på eget grepp.
ICKE!! (läs: inte) inget annat))
2009-01-31, 14:08
  #3
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Vi vakna på FB (icke foliehattar) borde starta trådar på vaken.se samt involvera oss i trådar där, för att sedan publicera skratt av deras svar samt en debatt ang hur dumma foliehattar är.

Vi kan bestämma oss för ett ämne i denna tråd som vi skapar topic om, för att sedan tillsammans avprogramera våra stackars landsmän som är fast i det sekteristiska forumet vaken.se

Detta ser jag som en humanistisk handling som avprogrammerar diverse folk som annars blir värdelösa i samhället.
Istället för att våra medmänniskor blir scientologer, narkomaner eller 9/11.Ickenister (vuxenbjöja)så kan vi försöka bota dem, så att de blir produktiva människor som bidrar som skattebetalare, snarare är sjukskrivna psykfall.....

Har ni förslag på trådstarter som vi kan sedan raida?
Tyvärr tror jag inte någon på vaken har sådan självdistans och ironi att det skulle bita. De skulle troligtvis se sig själva som utsatta offer och drivas ännu längre in i sin fantasivärld.
2009-01-31, 16:47
  #4
Medlem
SLOBs avatar
Ingen konspiration. Inget diskussionunderlag. Tråd därmed låst.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback