Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-01, 04:49
  #337
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hur rik dog han - hade värsta skärgårdskåken - kommunistjäveln Rulle - jag heter Rulle O Jag Rullar Skinn - Skinnrulle - sånt tönt höll han på med

Skärgårdskåk? Du menar väl inte hans och sambons hus i Svängsta? Det må vara stort - men huspriserna i Svängsta är riktigt låga...
Citera
2022-11-01, 11:15
  #338
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Skärgårdskåk? Du menar väl inte hans och sambons hus i Svängsta? Det må vara stort - men huspriserna i Svängsta är riktigt låga...

Fattade att han hade något värsting runt stockholm - det var TV program om detta -
med fina konst saker - en riktig KommunistKapitalist (kommunist när det gäller andra
o kapitalist när det gäller honom själv) - han har doppat i samma gryta som G W Persson
Citera
2022-11-01, 15:36
  #339
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Skärgårdskåk? Du menar väl inte hans och sambons hus i Svängsta? Det må vara stort - men huspriserna i Svängsta är riktigt låga...

Under en period dom senare åren bodde han i Nacka. Ganska länge. När flyttade han?

Citera
2022-11-02, 08:24
  #340
Medlem
mjukmjukares avatar
Såg nu i Expressen att Sven Melander testamenterade bort två fastigheter på Värmdö.
Så.
Flyttat vidare utåt från Nacka.

,
Citera
2022-12-21, 17:10
  #341
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Såg nu i Expressen att Sven Melander testamenterade bort två fastigheter på Värmdö.
Så.
Flyttat vidare utåt från Nacka. ,

En av dom är den justa skärgårdskåk jag syftade på
Citera
2023-03-31, 06:41
  #342
Medlem
Arne Bajses avatar
Idag den 31/3 är det 1 år sen underhållaren Sven Melander dog.

Han hade en naturlig fallenhet för att hålla avslappnade intervjuer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback