2009-10-03, 10:31
Medlem
Softzs avatar
Nu är jag här igen , Sköter sig vattningen själv ?
Citera
2009-10-03, 10:38
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softz
Nu är jag här igen , Sköter sig vattningen själv ?
Absolut, jag varken vattnar eller ger dem näring jag...
Citera
2009-10-03, 20:41
Medlem
Softzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Absolut, jag varken vattnar eller ger dem näring jag...
Tackar .. !
Citera
2009-10-05, 09:38
Medlem
UNIT456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minilogo
Då får vi hoppas att det går bra och du blir nöjd med ditt resultat.

Tackar, vad jag har förstått ska det ju vara lätt att odla. Sen har jag ju inga jättehöga förväntningar utan tänkte se om det går bra och om det gör det så kommer jag att odla nästa år också.
Citera
2009-10-14, 10:36
Medlem
UNIT456s avatar
Jag gillar inte att dubbelposta men eftersom jag har en känsla av att tråden kommer vara död ganska länge om inte jag skriver någonting så dubbelpostar jag ändå. Jag undrar hur länge ett vallmorus varar, vid ätning eller rökning av råopium respektive tedrickning? Och kommer det att märkas att jag är påverkad eller kommer jag att kunna bete mig som vanligt? Förstår att det kan vara ganska individuellt men ett ungerfärligt svar är ju bättre än inget alls.

OT: jä**ar vad långt inlägget blev.
Citera
2009-10-14, 11:02
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNIT456
Jag gillar inte att dubbelposta men eftersom jag har en känsla av att tråden kommer vara död ganska länge om inte jag skriver någonting så dubbelpostar jag ändå. Jag undrar hur länge ett vallmorus varar, vid ätning eller rökning av råopium respektive tedrickning? Och kommer det att märkas att jag är påverkad eller kommer jag att kunna bete mig som vanligt? Förstår att det kan vara ganska individuellt men ett ungefärligt svar är ju bättre än inget alls.

OT: jä**ar vad långt inlägget blev.

Äta/dricka rå-opium sitter väl i en ~12-20timmar (iaf det senare om du doserat kraftigt) medens rökning håller i sig i ~4-6?
-Helt uppskattade tider nu så ta mig inte på orden....

Sen att sköta sig/bete sig som vanligt? tja jag klarar det bättre på opium, heroin, sub ect ect än på någon annan drog iaf, förutom små pupiller och lite kli i kroppen så syns/märks det inte direkt (inte på mig iaf) ännu mindre om man är ingången på`et.

Hämtade ett antal gånger "klienter" på Gudhem under "the influence" av opiater vilket borde säga en del om hur lätt man kan sköta sig vid ett någorlunda kontrollerat missbruk..
Citera
2009-10-14, 11:09
Medlem
UNIT456s avatar
Citat:
Äta/dricka rå-opium sitter väl i en ~12-20timmar (iaf det senare om du doserat kraftigt) medens rökning håller i sig i ~4-6?
-Helt uppskattade tider nu så ta mig inte på orden....

Sen att sköta sig/bete sig som vanligt? tja jag klarar det bättre på opium, heroin, sub ect ect än på någon annan drog iaf, förutom små pupiller och lite kli i kroppen så syns/märks det inte direkt (inte på mig iaf) ännu mindre om man är ingången på`et.

Hämtade ett antal gånger "klienter" på Gudhem under "the influence" av opiater vilket borde säga en del om hur lätt man kan sköta sig vid ett någorlunda kontrollerat missbruk..

Man tackar, man tackar. Kalla mig dum eller stenad om du vill men vad avser du med "Gudhem"?
Citera
2009-10-14, 11:19
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Man tackar, man tackar. Kalla mig dum eller stenad om du vill men vad avser du med "Gudhem"?
En låst lvm-anstalt.....
Citera
2009-10-14, 11:32
Medlem
UNIT456s avatar
Citat:
En låst lvm-anstalt.....

Okej. Ska du odla någon vallmo nu i vår då?
Citera
2009-10-14, 11:47
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Okej. Ska du odla någon vallmo nu i vår då?
Way ahead of ya!
-Redan planterat och förberett en del!

Iaf av mina "inhemska" DF och HC (nu en något blandad hybrid?), sen vad det blir till våren för exotisk extra sort det vet jag inte riktigt?
Lite sugen på Persian White:
http://www.horizonherbs.com/images/products/poppy-peshawar-field-evening.jpg

Diskret och bra med sina vita blommor..
Citera
2009-10-14, 12:26
Medlem
UNIT456s avatar
Citat:
Way ahead of ya!

Iaf av mina "inhemska" DF och HC (nu en något blandad hybrid?), sen vad det blir till våren för exotisk extra sort det vet jag inte riktigt?

Persian White tycker jag är väldigt vacker efter att ha tittat på bilder. Ska ju tydligen vara ruskigt potent också.
Citera
2009-10-19, 12:55
Medlem
olqws avatar
Citat:
Way ahead of ya!

är det någon som vet av någon sida där jag kan beställa Persian White?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in