Citat:
Ursprungligen postat av UNIT456
Jag gillar inte att dubbelposta men eftersom jag har en känsla av att tråden kommer vara död ganska länge om inte jag skriver någonting så dubbelpostar jag ändå. Jag undrar hur länge ett vallmorus varar, vid ätning eller rökning av råopium respektive tedrickning? Och kommer det att märkas att jag är påverkad eller kommer jag att kunna bete mig som vanligt? Förstår att det kan vara ganska individuellt men ett ungefärligt svar är ju bättre än inget alls.
OT: jä**ar vad långt inlägget blev.
Äta/dricka rå-opium sitter väl i en ~12-20timmar (iaf det senare om du doserat kraftigt) medens rökning håller i sig i ~4-6?
-Helt uppskattade tider nu så ta mig inte på orden....
Sen att sköta sig/bete sig som vanligt? tja jag klarar det bättre på opium, heroin, sub ect ect än på någon annan drog iaf, förutom små pupiller och lite kli i kroppen så syns/märks det inte direkt (inte på mig iaf) ännu mindre om man är ingången på`et.
Hämtade ett antal gånger "klienter" på Gudhem under "the influence" av opiater vilket borde säga en del om hur lätt man kan sköta sig vid ett någorlunda kontrollerat missbruk..