Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-29, 15:19
  #1
Medlem
BePositives avatar
"Hells Angels-medlemmen satt på ett café i centrala Köpenhamn när två män gick förbi utanför. Plötsligt öppnade en av männen eld och sköt två skott i ryggen på mannen."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4290348.ab

Någon som vet nått om detta? skyldig pengar? hämnd?
Citera
2009-01-29, 15:48
  #2
Medlem
Josef Fritzls avatar
Nej tyvärr så vet jag ingenting om det, men vadfan, varför händer det ALDRIG någonting i sverige?
Alla våra grannländer och deras grannländer osv får uppleva sådana saker, men aldrig Sverige. Aldrig.
Citera
2009-01-29, 15:58
  #3
Medlem
dajjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josef Fritzl
Nej tyvärr så vet jag ingenting om det, men vadfan, varför händer det ALDRIG någonting i sverige?
Alla våra grannländer och deras grannländer osv får uppleva sådana saker, men aldrig Sverige. Aldrig.

Läs boken Svensk Maffia!

90-talet var det ju en rad uppgörelser mellan då nystartade Bandidos och Hells Angels.
Citera
2009-01-29, 16:14
  #4
Medlem
Vilken medlem handlar det om?
Citera
2009-01-29, 16:17
  #5
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Vilken medlem handlar det om?
Citat:
Det var toppen af Hells Angels, der tordag blev skudt i ryggen. Brian Sandberg tilhører den absolutte tunge ende af motorcykelbanden, og uanset hvilken konflikt skuddene faldt i, er skalpen enorm.
http://ekstrabladet.dk/112/article1117968.ece
Verkar då vara en av höjdarna inom HA i Danmark..
Citera
2009-01-30, 09:47
  #6
Medlem
Morticians avatar
Ahh. Vet inte bakgrunden men jag tycker det var ett alldeles utsökt bra initiativ av förövaren. Sådant drägg ska skjutas.
Citera
2009-01-30, 09:51
  #7
Medlem
Götgatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortician
Ahh. Vet inte bakgrunden men jag tycker det var ett alldeles utsökt bra initiativ av förövaren. Sådant drägg ska skjutas.


Visst är det enkelt att vara tuff framför en dataskärm? Tvivlar starkt på att du är lika tuff i verkligheten.
Citera
2009-01-30, 09:58
  #8
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Götgatan
Visst är det enkelt att vara tuff framför en dataskärm? Tvivlar starkt på att du är lika tuff i verkligheten.

Skulle han säga till en H.A medlem menar du? Man gör inte det, men man kan tycka det är skönt att drägg skjuts ner ändå. Eller hur? Det har ingenting med att vara tuff framför datorskärmen att göra.
Citera
2009-01-30, 09:58
  #9
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Götgatan
Visst är det enkelt att vara tuff framför en dataskärm? Tvivlar starkt på att du är lika tuff i verkligheten.
Måste man vara en hårding för att ha en åsikt? Det är exakt sådant resonemang som råder bland de tråden handlar om ju och se hur det kan gå för dem.

OBS! Detta är enkom en reflektion, d v s jag försöker inte brösta upp mig.
Citera
2009-01-30, 10:44
  #10
Medlem
Snapphanekungens avatar
Tadaaaa

http://www.kvp.se/nyheter/1.1448827/...rks-farligaste
Citera
2009-01-30, 10:46
  #11
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Götgatan
Visst är det enkelt att vara tuff framför en dataskärm? Tvivlar starkt på att du är lika tuff i verkligheten.
Var någonstans skrev jag att jag är tuff? Jag skrev att det var ett bra initiativ och att sådant drägg ska skjutas. Det är en åsikt jag står för det handlar inte om tuffhet.
Lösförståelsen är som vanligt låg här på FB.


Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanekungen
Tadaaaa

http://www.kvp.se/nyheter/1.1448827/...rks-farligaste
Det där var en dålig nyhet däremot. Varför kan de inte sikta ordentligt?
__________________
Senast redigerad av Mortician 2009-01-30 kl. 10:48.
Citera
2009-01-30, 11:14
  #12
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josef Fritzl
Nej tyvärr så vet jag ingenting om det, men vadfan, varför händer det ALDRIG någonting i sverige?
Alla våra grannländer och deras grannländer osv får uppleva sådana saker, men aldrig Sverige. Aldrig.
Ut och göra något åt det själv då istället för att gnälla.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback