• 3
  • 4
2009-02-07, 12:40
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Det är avtändningen. När man tänder av, får man för sig att sluta knarka, för att man uppenbarligen mår så dåligt av att knarka. När man sedan har kommit på fötter, vill man knarka igen. Man mådde ju så bra, innan man tände av.
Ja det är lätt att sluta, men svårt att inte börja igen. Och det stämmer mycket väl.

Är det bara jag som ser din avatar som liemannen om jag kollar fort eller i ögonvrån?

Ligg lågt släng dig i buskarna!
Citera
2009-02-07, 15:51
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja det är lätt att sluta, men svårt att inte börja igen. Och det stämmer mycket väl.

Är det bara jag som ser din avatar som liemannen om jag kollar fort eller i ögonvrån?

Ligg lågt släng dig i buskarna!

Vaaa? Jag sitter ju på sängen i en svart T-shirt med bältet kring överarmen och sätter en sil i högerarmen. Hur får du det till liemannen?

Nåja, nu har jag slutat att sluta knarka för ett tag framöver.
Citera
2009-02-07, 16:05
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_

Jag ser också döden i döda vinkeln.
Citera
2009-02-07, 16:16
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Jag ser också döden i döda vinkeln.
Ja, i ögonvrån, jepp!
Citera
2009-02-07, 16:36
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jisses! Har man abstinens efter två timmar utan tobak, ska man nog hålla sitt till coca-cola...(!).
Varför då? De gångerna jag varit utan tobak när jag är vaken och i myndig ålder i två timmar kan räknas på ena handens fingrar. Väldigt vanligt att det är så.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in