Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-11-02, 09:40
  #25
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Är de runt 300 000 eller vad är det? Tycker jag ser olika siffror lite överallt. Och är de bara av svält och sjukdomar då oxå?
Jag är inte djupt insatt i den exakta siffran, men 300,000 låter definitivt trovärdigt, då som jag har förstått det, är det röda korsets egna uppskattning efter att ha kollat in koncentrationslägrena. Sedan bör även den siffran bestridas då de inte hade genetiska tester på den tiden där de kunde ha undersökt den genetiska/etniska härstamningen på vartenda offer (och därmed avgjort på vetenskaplig väg, om det var en jude eller polack osv). Men med tanke på att det fanns ett par miljoner judar i hela Europa (inklusive Ryssland) på den tiden, är det nog inte så långsökt att ett par hundra tusen dog av svält, sjukdomar och i en del fall, avrättningar, i koncentrationslägrena.

Ingen seriös, intellektuellt ärlig Holocaustrevisionist förnekar att judar dog under WWII. Däremot är gaskammare, lampskärmar, tvål, judiska bäbisar som slits sönder av tyska SS-soldater osv, inget annat än judelögner designade med iDioter i åtanke.
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2013-11-02 kl. 09:44.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback