2010-11-24, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WeeZi
jag tror inte många artister / känna är med i illuminati från början..

Dom dras antagligen med efter en viss tid när dom blivit kända.. Antingen går dom med eller så händer som typ Michael Jackson, bli anklagad för pedofil etc etc för att få hela världens hat mot en.

Jag tror också att det är så det ligger till. Vissa kändisar går från nästan okända till en av de största kändisarna i världen. Titta på Lady Gaga till exempel. Hon var knappast så känd för 2 år sedan som hon är nu.
Citera
2010-11-24, 15:00
Medlem
WeeZis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Jag tror också att det är så det ligger till. Vissa kändisar går från nästan okända till en av de största kändisarna i världen. Titta på Lady Gaga till exempel. Hon var knappast så känd för 2 år sedan som hon är nu.

om man tänker att samtidigt så styr dom median och allt runt om kring dära.. Om dom vill att en person inte ska vara känd.. Då blir han inte så känd..

Kolla tex Immortal technique varför är han inte känd och varför är han bannad i USA?

Vill du ha makt, så går du till källan utav makt = Illuminati..

Skapar du något som dom är intresserade utav, så antingen köper dom upp DIG.. eller din IDE..

// KILL ILLUMINATI!
Citera
2010-11-24, 15:16
Bannlyst
Eminems låt Im not afraid är väll tillägnad till illuminati, Han menar väll att han inte e rädd för dem osv, Det lär väll inte ta ett tag innan han dör ??
Citera
2010-11-24, 15:30
Medlem
WeeZis avatar
jag har också haft den tanken om att hans låt är tillägnad till dom..

Men jag tror inte Eminem, Dr Dre, Snoop Dogg är med i dessa sekter, jag mena ni ser ju att dom ofta håller sig utanför media.. När såg man Dr Dre uttala sig om något senast?

en till fråga är varför dom inte gjort något mot Immortal technique.
Citera
2010-11-24, 16:28
Medlem
VanityFairs avatar
Citat:
jag har också haft den tanken om att hans låt är tillägnad till dom..

Men jag tror inte Eminem, Dr Dre, Snoop Dogg är med i dessa sekter, jag mena ni ser ju att dom ofta håller sig utanför media.. När såg man Dr Dre uttala sig om något senast?

en till fråga är varför dom inte gjort något mot Immortal technique.

En grej jag har undrat över är DMX. Läste förut om att han var med i Illuminati och ville gå ur. Nu är hela hans liv förstört. Sitter i fängelse såfort han får komma ut så åker han fast igen. Kolla på denna intervju http://www.youtube.com/watch?v=xHaiog9wnb8&feature=related

Är det värt att tänka tanken? Något skumt är det allafall.

Lite ot: VEM/VAD är rainman? Alla dagens artister sjunger fan om just Rain?

Bara söka efter lyrics från Eminem, Rhianna, DMX är det bara samband?

/VF
Citera
2010-11-24, 19:05
Medlem
WeeZis avatar
helt sjukt detta med DMX.. han e ju inte med dom nu verkar det som!! men jag tror att om han var med en gång så visste han nog inte riktigt mycket om dom.. han förstår väll på senare dagar att det är fel o bestämmer sig för o lämna!!

därav hamna han där han hamna nu
Citera
2010-11-24, 19:25
Medlem
VanityFairs avatar
Citat:
helt sjukt detta med DMX.. han e ju inte med dom nu verkar det som!! men jag tror att om han var med en gång så visste han nog inte riktigt mycket om dom.. han förstår väll på senare dagar att det är fel o bestämmer sig för o lämna!!

därav hamna han där han hamna nu

Aa jag vet. Blev ganska förvånad man tycker ju synd om killen.....Jag vill bara vet , finns dom eller inte? Jag tror och hoppas på det första
Citera
2010-11-24, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanityFair
En grej jag har undrat över är DMX. Läste förut om att han var med i Illuminati och ville gå ur. Nu är hela hans liv förstört. Sitter i fängelse såfort han får komma ut så åker han fast igen. Kolla på denna intervju http://www.youtube.com/watch?v=xHaiog9wnb8&feature=related

Är det värt att tänka tanken? Något skumt är det allafall.

Lite ot: VEM/VAD är rainman? Alla dagens artister sjunger fan om just Rain?

Bara söka efter lyrics från Eminem, Rhianna, DMX är det bara samband?

/VF

Jag tittade på en väldigt intressant youtube klipp som visade att väldigt många artister nämnde "Rain man" i deras musik och förklaringen till vem Rain man. är Om jag inte minns fel så är Rain man någon djävul.
Citera
2010-11-24, 22:48
Medlem
VanityFairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Jag tittade på en väldigt intressant youtube klipp som visade att väldigt många artister nämnde "Rain man" i deras musik och förklaringen till vem Rain man. är Om jag inte minns fel så är Rain man någon djävul.

Yes har för mig att rain man är satan??

Men det sjukaste är att "alla" mainstream artister sjunger om rain, eller rain man. Och i princip alla videos så dyker div symboler upp. Det kan inte bara vara en slump?? Likså Familyguy, Simpsons massor av filmer så kan man se pyramiden med ögat. Nej något är på gång

/VF
Citera
2010-11-24, 22:53
Medlem
Patriarchs avatar
Inga negerrappare är med i illuminati. Det krävs mycket mer än kändisskap och pengar för att vara en del av Illuminati. Det förra är inte ens önskvärt.
Citera
2010-11-24, 23:02
Medlem
VanityFairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarch
Inga negerrappare är med i illuminati. Det krävs mycket mer än kändisskap och pengar för att vara en del av Illuminati. Det förra är inte ens önskvärt.

Men det är ju Illuminati som har skapat dessa "negerrappare" för att hjärntvätta oss människor. Du kan ju inte förneka att det är jädra mysko att pyramiden med ett öga förekommer nästan överallt?

/VF
Citera
2010-11-25, 06:43
Medlem
På tal om DMX, kolla denna http://www.youtube.com/watch?v=qXjTaceF6ts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in