Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-27, 19:54
  #1
Medlem
hataspams avatar
Så sket det sig denna gång. Gillar honom verkligen, försökte hålla igen känslorna då han ljög om saker o var en playertyp. Inte alls min typ egentligen, vi gick inte ihop, problem m tillit från två håll. Såg detta, men kunde inte låta bli honom, sen kom känslorna m storm o nu är det för sent, det är över, finito.

Så tillbaka i den krassa verkligheten som jag naturligtvis inte vill vara ensam i ser jag mig om efter ngn förmåga som kan hålla mig sällskap o i bästa fall krypa under skinnet på mig...men, jag vill inte, kan inte, vill bara ha min player.

Hur går man vidare, känns som att det kommer att ta många år innan jag kommer att känna igen, har svårt för det...

Hur gör man nu?
Citera
2009-01-27, 20:02
  #2
Medlem
ulexs avatar
Jag själv hade hittat på nått, slippa tänka på det just nu iaf. Gå på bio?

Benjamin Buttons otroliga liv går klockan 21:00 på sergel, om du bor i sthlm. Ska vi gå och se den ?
Citera
2009-01-27, 20:06
  #3
Medlem
Heinzes avatar
Det går över, ta nu #2:s råd och gå på bio.
Citera
2009-01-27, 20:16
  #4
Medlem
Brunsaxs avatar
Håll dig sysselsatt bara så kommer det andra med tiden skall du se.
Citera
2009-01-27, 20:19
  #5
Medlem
[_zombie_]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulex
Jag själv hade hittat på nått, slippa tänka på det just nu iaf. Gå på bio?

Benjamin Buttons otroliga liv går klockan 21:00 på sergel, om du bor i sthlm. Ska vi gå och se den ?


Hahaha den var snygg. Man ska smida medans järnet är varmt.
Citera
2009-01-27, 20:23
  #6
Medlem
Sarves avatar
några råd

Det sista du ska göra är att försöka ge dig in i ett förhållande direkt. Gör du det blir den nye bara en leksak att döva känslorna med...
Ta dig den tiden du behöver och finn dig själv, läk dina sår och kom till insikt att det finns många år kvar av livet och allt inte behöver ske nu...
Ha kul så länge... Du kommer hitta den rätte sinom tid!
Citera
2009-01-27, 20:41
  #7
Medlem
4283s avatar
Det där om att du inte kommer komma över honom på många år är bara en tillfällig känsla som snart kommer att försvinna. Ge det bara lite tid och hitta på saker under tiden så att väntan inte känns så lång.
Citera
2009-01-27, 20:53
  #8
Medlem
Pwnys avatar
ut med dig och ha kul!
Finns många fina pojkar i detta avlånga land
Citera
2009-01-27, 21:04
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hataspam
Så sket det sig denna gång. Gillar honom verkligen, försökte hålla igen känslorna då han ljög om saker o var en playertyp. Inte alls min typ egentligen, vi gick inte ihop, problem m tillit från två håll. Såg detta, men kunde inte låta bli honom, sen kom känslorna m storm o nu är det för sent, det är över, finito.

Så tillbaka i den krassa verkligheten som jag naturligtvis inte vill vara ensam i ser jag mig om efter ngn förmåga som kan hålla mig sällskap o i bästa fall krypa under skinnet på mig...men, jag vill inte, kan inte, vill bara ha min player.

Hur går man vidare, känns som att det kommer att ta många år innan jag kommer att känna igen, har svårt för det...

Hur gör man nu?

Jag känner igen mig! Har också nyligen avslutat det jag hade med en kille som var lite av en player och som inte var min typ egentligen. Jag ville verkligen inte heller, fanns så mycket hos honom som jag gillade, men egentligen ännu mer som jag inte gillade...Och det var bara att inse att vi inte passade ihop! Jag fick tvinga mig själv att göra slut på det.

Känns piss just nu, men jag vet att det kommer bli bättre. Och det kommer det att bli för dig med. Både du och jag vill nog egentligen ha någon som inte är en player, eller hur (även om det just nu känns som man vill ha honom tillbaka...)?? Det går över! Jag ska "sörja" lite först, men sen ska jag sysselsätta mig för fullt, tänka på annat! Gör det du med!!
Citera
2009-01-27, 21:24
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hataspam
Så sket det sig denna gång. Gillar honom verkligen, försökte hålla igen känslorna då han ljög om saker o var en playertyp. Inte alls min typ egentligen, vi gick inte ihop, problem m tillit från två håll. Såg detta, men kunde inte låta bli honom, sen kom känslorna m storm o nu är det för sent, det är över, finito.

Så tillbaka i den krassa verkligheten som jag naturligtvis inte vill vara ensam i ser jag mig om efter ngn förmåga som kan hålla mig sällskap o i bästa fall krypa under skinnet på mig...men, jag vill inte, kan inte, vill bara ha min player.

Hur går man vidare, känns som att det kommer att ta många år innan jag kommer att känna igen, har svårt för det...

Hur gör man nu?

Jodå ….var tillsammans med en playertyp som ljög /var otrogen …det är mildaste man kan säga .
Han såg mitt behov o utnyttjade det lekte grovt med mitt psyke .
Men det var väl när jag berättade allt för min terapeut som både hon + min läkare gav mig klarhet , då längtade jag inget mer .
Vända andra kinden till är inte min stil , han får betala ”notan” med ränta kan han tänka på mig nästa gång han väljer leka med någon .


Stå ut ...var snäll mot dig själv!
Citera
2009-01-27, 22:09
  #11
Medlem
RichardWiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulex
Jag själv hade hittat på nått, slippa tänka på det just nu iaf. Gå på bio?

Benjamin Buttons otroliga liv går klockan 21:00 på sergel, om du bor i sthlm. Ska vi gå och se den ?


Hur vet du att ni delar samma stad?
Citera
2009-01-27, 22:10
  #12
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RichardWik
Hur vet du att ni delar samma stad?
Det var därför han skrev "om du bor i sthlm"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback