Citat:
Ursprungligen postat av loffe007
Folk blir ilskan då dom möts med ilska, det första du skrev var "jävlar va du tillförde mycket, dra"
Denna mening är väldigt negativ laddad och att skriva på ett sådant sätt är att be om en uppkäftig kommentar tillbaka. Välj dina ord och du har inget att frukta.
Att du stavar som en kratta skiter jag fullständigt i och det finns dom som helt enkelt inte kan stava hur mycket dom än vill.
Back on topic.
Vanlig folie är inget jag har hörttalas om, antingen är det väl alufolie vilken tål värme eller så är det plastfolie och denna tål inte värme. Vilken som är vanlig eller inte är jag tyvärr inte man nog att kunna avgöra, men eftersom du tillslut skrivit att det är alufolie du har så hade jag då inte tvekat om att kasta in den över min gratäng.
Jo så kan det vara som du säger men man kan läsa raderna under så tycker jag ifal att jag förklarar mig och utrycker mig välldigt bra så människan skall begripa vad jag vart upprörd över. strunt samma personen ifråga svarar inte på det jag skrivit och det tar jag som att han är körd i diskusitionen,
Orkar inte diskutera detta mer med nån.
Tycker bara det är tråkigt att det kan bli sån liv över en sån lite sak. och folk undrar varför det är krig i värden.
tråd kan låsas /kastas jag kommer ej angchera mig eller svara på mer .
finns roligare saker att göra än att hacka på folk.
ont: tack för svaren jag har fåt nu har jag fåt reda på den informationen jag sökte.