Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-26, 16:40
  #1
Medlem
Nån som verkligen provat bajssex och har lust att dela med sig av sin erfarenhet? Med vem (flickvän, hora, annan tjej)? På vems initiativ? Hur gick ni till väga? Levde det upp till förväntningarna? Hur kändes det efteråt och gjorde ni om det? Några oväntade negativa/positiva effekter?

Har varit lite sugen på att prova, men samtidigt lite osäker på dessa saker. Skall man göra det eller är det är bäst att skita i det tycker ni MED erfarenhet?

(inget trams tack)
Citera
2009-01-26, 16:42
  #2
Avstängd
Lustgasads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penisen
Nån som verkligen provat bajssex och har lust att dela med sig av sin erfarenhet? Med vem (flickvän, hora, annan tjej)? På vems initiativ? Hur gick ni till väga? Levde det upp till förväntningarna? Hur kändes det efteråt och gjorde ni om det? Några oväntade negativa/positiva effekter?

Har varit lite sugen på att prova, men samtidigt lite osäker på dessa saker. Skall man göra det eller är det är bäst att skita i det tycker ni MED erfarenhet?

(inget trams tack)

Min flickvän bajsade mig i munnen, bajs likt små kaninpluttar. Tyckte det smakade konstigt, men tänkte mest på kinapuffar. En annan gång fick hon mig att smaka på hennes diarré, det tände mig något enormt, tänkte på chokladsås. Kanske har jag någon form av mat-fetish, att min hjärna bara spökar, att det egentligen inte är bajs jag tänder på?
__________________
Senast redigerad av Lustgasad 2009-01-26 kl. 16:45.
Citera
2009-01-26, 17:22
  #3
Medlem
saltfisks avatar
Hur kommer frågan ens upp i ett förhållande? Jag skulle bli förskräckt om någon frågade om de kunde bajsa i min mun el likn.
Citera
2009-01-26, 17:27
  #4
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat och tråden flyttas från E&S till alt.sex.
//mod
Citera
2009-01-26, 18:07
  #5
Medlem
Jag har faktiskt provat. Det var hon sm ville och det började att vi slickade varanndra lite i analen, sedan frågade hon om jag var berädd. ja så fick man smaka på en brun kletig korv vill jag lova. det smacka rakt åt helvete kan jag säga. sen var det min tur att bajsa i hennes mun hon tog sen ut den och började slicka på den och klämma bajset mellan fingrarna. Ja kommer aldrig i hela mitt liv göra om det. och som jag minns det så rusade jag upp i sängen tog på mig kläderna och stack därifrån. Var ett rent helvete att få bort smaken utav bajset sen i munnen, satt fast mellan tänderna och sånna saker, krävdes minst 10 tandborstar att få bort det värsta, men de var fortfarande lite som var kvar. fy fan säger jag bara. kräktes i 3 dagar efteråt också.
Citera
2009-01-26, 19:01
  #6
Medlem
Göbbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diwan.
Jag har faktiskt provat. Det var hon sm ville och det började att vi slickade varanndra lite i analen, sedan frågade hon om jag var berädd. ja så fick man smaka på en brun kletig korv vill jag lova. det smacka rakt åt helvete kan jag säga. sen var det min tur att bajsa i hennes mun hon tog sen ut den och började slicka på den och klämma bajset mellan fingrarna. Ja kommer aldrig i hela mitt liv göra om det. och som jag minns det så rusade jag upp i sängen tog på mig kläderna och stack därifrån. Var ett rent helvete att få bort smaken utav bajset sen i munnen, satt fast mellan tänderna och sånna saker, krävdes minst 10 tandborstar att få bort det värsta, men de var fortfarande lite som var kvar. fy fan säger jag bara. kräktes i 3 dagar efteråt också.



Listerin kanske??
Citera
2009-01-27, 00:15
  #7
Medlem
Jag har bara brunkat, det var det äckligaste jag gjort i hela mitt liv.
Citera
2009-01-27, 05:19
  #8
Medlem
Göbbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packett
Jag har bara brunkat, det var det äckligaste jag gjort i hela mitt liv.



Brunkat?????????
Citera
2009-01-27, 05:23
  #9
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Göbbels
Brunkat?????????

Bajsrunkat!
Citera
2009-01-27, 05:26
  #10
Medlem
Göbbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Bajsrunkat!



Va???? Tydligen har jag missat de sena kvällsprogrammen eller så är jag bara lyckligtvis förskonad Hur går det till?? Doppa snorren i skit och hoppas på det bästa??
Citera
2009-01-27, 05:27
  #11
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Göbbels
Va???? Tydligen har jag missat de sena kvällsprogrammen eller så är jag bara lyckligtvis förskonad Hur går det till?? Doppa snorren i skit och hoppas på det bästa??

Nejdå, så illa är det nog inte. I populärkultur innebär brunka att bajsa och runka samtidigt, förslagsvis medans man sitter på toaletten.
Citera
2009-01-27, 05:29
  #12
Medlem
Göbbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Nejdå, så illa är det nog inte. I populärkultur innebär brunka att bajsa och runka samtidigt, förslagsvis medans man sitter på toaletten.


Herregud du milde Ok, måste vara en rolig syn. Tack för upplysningen dock avstår jag från att prova
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback