Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-26, 01:56
  #1
Medlem
Ja vad hände egentligen med Kimbo? Det senaste var mot Seth Petruzelli där jag blev riktigt besviken. Jag trodde att vi äntligen hittat en streetfighter som även skulle hålla måttet i ringen. Så vad hände med han? Har han lagt av? Har han haft något match efter den senaste förlusten?
Citera
2009-01-26, 02:12
  #2
Medlem
Procrastinators avatar
EliteXC gick i konkurs och jag har svårt att tänka mig att någon seriös organisation skulle ge Kimbo ett kontrakt eftersom han suger. Ryktades om att han skulle möta Hari i K1 men vet inte om det blir av. Förhoppningsvis går han tillbaka till trädgårdarna där han hör hemma.
Citera
2009-01-26, 06:31
  #3
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Procrastinator
EliteXC gick i konkurs och jag har svårt att tänka mig att någon seriös organisation skulle ge Kimbo ett kontrakt eftersom han suger. Ryktades om att han skulle möta Hari i K1 men vet inte om det blir av. Förhoppningsvis går han tillbaka till trädgårdarna där han hör hemma.


Kimbo är en riktigt cooling!
Citera
2009-01-26, 07:12
  #4
Medlem
Vad som hände var att folk äntligen fattade att han bara kunde slåss mot halvkassa ghettonegrer och inte mot riktigt fighters. Förhoppningsvis slipper vi se honom i proffssammanhang igen.
Citera
2009-01-26, 07:18
  #5
Medlem
-o-s avatar
Ja ska man jämföra honom med proffs så är han inte mycket att hänga i granen.
Men jag gillar att tänka mej, när han är på väg hem från krogen eller nåt och det kommer 3 små töntar och ska ha hans pengar, hur han bara smiskar dem upp och ner!
Citera
2009-01-26, 08:09
  #6
Avstängd
TT Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Procrastinator
EliteXC gick i konkurs och jag har svårt att tänka mig att någon seriös organisation skulle ge Kimbo ett kontrakt eftersom han suger. Ryktades om att han skulle möta Hari i K1 men vet inte om det blir av. Förhoppningsvis går han tillbaka till trädgårdarna där han hör hemma.

Håller med full ut!

Kimbo är tillbaka på gatorna där han hör hemma.
Ghettonegern kan fortsätta slåss me andra bumfighters.
Citera
2009-01-26, 08:22
  #7
Medlem
No_fears avatar
han tjänade rätt så bra med pengar på sina fighter och sponsorer, så han lever nog av dom nu och gör inte allt för mycket, röker på och dummar runt i sitt ghetto eller nåt.

Om ca halvår till ett år är dom pengarna troligtvis slut och han hoppar in i nån cirkus, alt börjar bygga upp sitt namn igen på nåt sätt.
Citera
2009-01-26, 09:17
  #8
Medlem
Pulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickan
Ja vad hände egentligen med Kimbo? Det senaste var mot Seth Petruzelli där jag blev riktigt besviken. Jag trodde att vi äntligen hittat en streetfighter som även skulle hålla måttet i ringen. Så vad hände med han? Har han lagt av? Har han haft något match efter den senaste förlusten?

Om du seriöst trodde att "vi äntligen hittat en streetfighter som även skulle hålla måttet i ringen" så undrar jag vilken värld du var i när du såg Kimbo Slice slåss i buren. Make till överreklamerad fighter har jag aldrig sett. Måste faktiskt hålla med Dana för en gång skull, han påstod ju att Urijah Faber (featherweight) skulle kunna spöa skiten ur Kimbo Slice.

När EliteXC och Kimbo Slice försvann så började sakta ordningen i MMA världen komma tillbaka.
Citera
2009-01-26, 09:34
  #9
Medlem
mophrs avatar
Eftersom jag aldrig riktigt kom med i Kimbo hypen så kom jag heller aldrig riktigt med i den nya hat-hypen. Då jag ser hans matcher så ser jag en medioker fighter, men inte något värt att hata. Tycker till och med att han verkar ganska trevlig i intervjuer, var inte arg alls efter sin förlust t.ex. och verkar medveten om sina begränsningar.
Naturligtvis är inte Kimbo bra på något sätt, men så jävla dålig som folk vill få han till tycker jag inte han är, han var iaf bättre än Thompson.
Citera
2009-01-26, 11:22
  #10
Avstängd
Tror han har börjat fightas på Redtube.
Citera
2009-01-26, 11:55
  #11
Medlem
Procrastinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Eftersom jag aldrig riktigt kom med i Kimbo hypen så kom jag heller aldrig riktigt med i den nya hat-hypen. Då jag ser hans matcher så ser jag en medioker fighter, men inte något värt att hata. Tycker till och med att han verkar ganska trevlig i intervjuer, var inte arg alls efter sin förlust t.ex. och verkar medveten om sina begränsningar.
Naturligtvis är inte Kimbo bra på något sätt, men så jävla dålig som folk vill få han till tycker jag inte han är, han var iaf bättre än Thompson.

Visst var det jämnt men han borde inte vunnit över Thompson. Sämsta domarjobbet någonsin. Matchen ställdes upp så fort Thompson etablerat position på marken och Gary Shaw satt och skrek till instruktioner till domaren. Vidare kan man fråga sig om det är någon merit att ha vunnit över Thompson.
Citera
2009-01-26, 11:59
  #12
Medlem
Emilio7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -o-
Kimbo är en riktigt cooling!


Killen på din Avatar är t.o.m. coolare...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback