• 1
  • 2
2009-01-25, 21:42
Medlem
kimp4hs avatar
shena jag tänkte beställa morning glory seeds från spicesweden , och nu undrar jag de finns 2 sorter villken är bäst? , och deras rekomenderade dos är ganska liten , men jag hadde tänkt mig ta en jävligt stordos hur mkt rekomenderar ni?
Citera
2009-01-25, 21:43
Medlem
cannaBes avatar
Rekommenderar dig att inte ta det överhuvudtaget, suger sjukt mycket.
Citera
2009-01-25, 21:55
Medlem
Askess avatar
Går inte det att köpa i vanliga blomsteraffärer?
Citera
2009-01-25, 21:57
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimp4h
shena jag tänkte beställa morning glory seeds från spicesweden , och nu undrar jag de finns 2 sorter villken är bäst? , och deras rekomenderade dos är ganska liten , men jag hadde tänkt mig ta en jävligt stordos hur mkt rekomenderar ni?

Heavenly Blue är väl den du ska satsa på, när det gäller MG så gäller "hellre för mycket än för lite" då man verkligen vill ha en tripp som är värd illamåendet. Det bästa är att skita i fröna totalt och köpa något annat, annars tycker jag du ska börja med 7-8 gram.

EDIT: Jaha en jävligt stor dos, kör på med 10 gram direkt från början då!
Senast redigerad av Oznek 2009-01-25 kl. 22:01.
Citera
2009-01-25, 22:04
Medlem
Ozneks avatar
Du kan förövrigt lika gärna köpa från smartbar, billigare så... pålitligt är det också!
Citera
2009-02-02, 14:55
Medlem
Doggistajls avatar
Körde på 10 g första gången, det var perfekt!
Citera
2009-02-03, 18:47
Medlem
Svampskalles avatar
Jag känner för att testa Heavenly Blue och undrar om man behöver tillreda det eller bara lägga ner det i ett glas med vatten i någon timme för att sen svepa?

Har provat andra roliga saker så jag vill bli helt maxxad om det går på fröna
Citera
2009-02-03, 20:47
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle
Jag känner för att testa Heavenly Blue och undrar om man behöver tillreda det eller bara lägga ner det i ett glas med vatten i någon timme för att sen svepa?

Har provat andra roliga saker så jag vill bli helt maxxad om det går på fröna

Ett alternativ till tuggandet är att extrahera ut det aktiva ämnet LSA:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=256217
Om man som jag inte orkar extrahera så är det bara att tugga skiten till mos för att sedan svälja, smakar värre och värre varje gång man testar och jag rör inte skiten igen.

Fungerar nog inte att lägga i det i vatten en kort stund tyvärr.
Citera
2009-02-04, 15:30
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oznek
Ett alternativ till tuggandet är att extrahera ut det aktiva ämnet LSA:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=256217
Om man som jag inte orkar extrahera så är det bara att tugga skiten till mos för att sedan svälja, smakar värre och värre varje gång man testar och jag rör inte skiten igen.

Fungerar nog inte att lägga i det i vatten en kort stund tyvärr.

På spicesweden så står det "Tugga dem så länge som möjligt och svälj.
Blötlägg dem i vatten cirka 30 minuter, och drick. "

Men om man typ maler ner och blandar det med ett glas redbull eller nått så tycker jag att det borde slå snabbt och bra. För det blir väl mindre arbete i magen då med tanke på att man malt ner det. Funkar iallafall jävligt bra att göra det med torkad svamp!
Citera
2009-03-27, 13:56
Medlem
Carnels avatar
Det där har jag också tänkt på,

varför tvingas tugga skiten i 10 minuter när det smakar så jävligt?

kan man inte mortla det till finkornigt grus och sedan lägga det på tungan och skölja ner med vatten och tugga lite ingefära efter. Varför tvinga våra stackars käkar och smaklökar lida när det finns så många andra sätt att sönderdela ett par frön?
Citera
2009-03-27, 22:25
Medlem
Sleazers avatar
hm.. tja det låter ju ena logiskt att man kan mala ner dom och blanda med öndskvärd dryck...det är inte så att det blir bättre effekt av att tugga dom för att dom blandas med saliven eller så?
Citera
2009-03-28, 00:47
Medlem
Pinkskins avatar
Lycka till! Personligen rör jag inte eländet igen... Dyra pengar för sex timmars elände och illamående.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in