2010-05-13, 09:16
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Vilken dag i veckan är det heroesen byts ut?

Hmm tror det brukar ske runt tors-fre?
2010-05-13, 09:20
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Vilken dag i veckan är det heroesen byts ut?

Byttes igår/förrigår iallafall.
2010-05-13, 09:38
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Byttes igår/förrigår iallafall.
Okej, bra. Vill spela lite mer med Karthus
2010-05-13, 11:03
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Okej, bra. Vill spela lite mer med Karthus

Han är en jävel på att killsteala Körde nyss 10-10-17 med tristana, första gången. Jag crittade nästan hela tiden i slutet, 400+.
2010-05-13, 11:06
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Han är en jävel på att killsteala Körde nyss 10-10-17 med tristana, första gången. Jag crittade nästan hela tiden i slutet, 400+.
Dock så spelade jag han som support-caster och försökte inte killsteala. Samtliga 9 kills gjorde jag solo Känns att ens erfarenhet från HoN hjälper en.
2010-05-13, 11:32
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Dock så spelade jag han som support-caster och försökte inte killsteala. Samtliga 9 kills gjorde jag solo Känns att ens erfarenhet från HoN hjälper en.

Hehe
2010-05-13, 11:35
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Hehe
Finns det någon slags vän-lista? Får spela någon gång.
2010-05-13, 11:37
Medlem
DrDodges avatar
Förlåt om jag inte har någon koll, men ligger spelet i retail?
Spelade betan för lite mindre än ett år sedan.

Kan lätt googla upp de, men eftersom tråden är aktiv kan man lika gärna vara en lite "post hora" och dra ett inlägg
2010-05-13, 11:55
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Finns det någon slags vän-lista? Får spela någon gång.

Spelar just nu på US servrarna pga. bättre stabilitet. Vet du om du kör på EU eller US? Annars har jag ett EU konto också som jag kan köra på.
2010-05-13, 11:59
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Spelar just nu på US servrarna pga. bättre stabilitet. Vet du om du kör på EU eller US? Annars har jag ett EU konto också som jag kan köra på.
Spelar nog EU ja. Märkte inget lagg eller något när jag väl spelade iaf Känns ju kasst om det som är mainstream är att spela på US så sitter jag fast och noobar på EU Såg något om att GOA ska bli kickade från EU (usch GOA). Kommer ni gå över till EU när detta sker eller kommer ni stanna kvar på US?

Citat:
Ursprungligen postat av DrDodge
Förlåt om jag inte har någon koll, men ligger spelet i retail?
Spelade betan för lite mindre än ett år sedan.

Kan lätt googla upp de, men eftersom tråden är aktiv kan man lika gärna vara en lite "post hora" och dra ett inlägg
Verkar som det ja. Det är gratis men man kan köpa extra-grejer. Men ingenting som pajjar spelet för oss som inte orkar betala något. (du kan också köpa det mesta med poäng man får medans man spelar)

P.S http://www.leagueoflegends.com/ <-- Den använde jag mig av när jag gjorde konto.

EDIT #12398: Jag verkar spela på US Langa namn så addar jag.
Senast redigerad av Veeoon 2010-05-13 kl. 12:17.
2010-05-13, 14:41
Medlem
Veeoons avatar
Karthus börjar kännas lite underpowered. Hans skills verkar inte scalea så jäkla bra, blir riktigt kass i slutet. Får nog hitta en ny hero Cho'Gath ser ganska kul ut, samma med Alistar. Ska nog spara till en av dom.
2010-05-13, 14:52
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Karthus börjar kännas lite underpowered. Hans skills verkar inte scalea så jäkla bra, blir riktigt kass i slutet. Får nog hitta en ny hero Cho'Gath ser ganska kul ut, samma med Alistar. Ska nog spara till en av dom.

Skaffa en jävla massa ap så blir han op. Mejai's Soulstealer med 20 stacks och lite andra items så gör din ulti 50% av dpsens hp. Vilket inte är kul när man precis håller på att gå in i en fight eller ska fly.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in