2010-02-21, 20:33
Medlem
Ockstaerrs avatar
Usch! Spelat 3 matcher idag. Stats på dom är 63/4/20. Och endast 1 vinst. Det är en sån enorm skillnad på folk på den nivån jag är på nu. Hoppas att man har bättre tur i MM imorgon!
2010-02-21, 22:59
Medlem
Kankitoris avatar
Själv har man spelat LoL sen betan började, och jag måste säga att det är ett riktigt trevligt tidsfördriv. Dock hade jag en paus på två månader, då jag flyttade och var fullständigt utan internet. Men nu har jag börjat lira igen för ett par dar sedan.
2010-02-22, 12:37
Medlem
Ockstaerrs avatar
Fick lov att köpa Annie precis. För satan vilket flyt jag har haft med henne i dom matcher jag spelat på EU servrarna hittills. Postar stats sen så att jag får förlänga min e-penis ytterliggare!
2010-02-22, 19:15
Medlem
Crrapperzbois avatar
Gah!
Blir halvt galen på folk som feedar ned hela motståndarnas lag och förstör en match..
Att man senare möter folk från 39989 gånger högre ligor för att man spelar arranged gör det inte mycket lättare heller.
Börjar kännas som ett spel som man antingen suger på eller är väldigt bra på. Är man någonstans där i mitten så blir det lite halvdant..
2010-02-22, 19:23
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crrapperzboi
Börjar kännas som ett spel som man antingen suger på eller är väldigt bra på. Är man någonstans där i mitten så blir det lite halvdant..
Nja, men jag tycker det skiljer sig vääldigt mycket match från match, ibland har jag fått 30/4, ibland 2/5. Hörde att folk slutar spela för att det är så random, och det kan jag hålla med om. Skiljer sig en hel del från Dota i det fallet.
2010-02-22, 19:29
Medlem
Crrapperzbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Nja, men jag tycker det skiljer sig vääldigt mycket match från match, ibland har jag fått 30/4, ibland 2/5. Hörde att folk slutar spela för att det är så random, och det kan jag hålla med om. Skiljer sig en hel del från Dota i det fallet.

Ja, håller verkligen med om att det är random men ger nog inte upp än, känns fortfarande som att det är värt att spela Nu har jag iof inte testat Dota/HON men det får vänta.

Hittade btw:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=12029
Förklarar väl endel i guess.
2010-02-22, 22:46
Medlem
Fyfan, var tredje game ungefär så börjar spelet multiframea och sedan kraschar datorn, blåskärm.

Det står något om igxprd32 och oändlig loop. Någon som har varit med om problemet innan och kanske har en lösning?
2010-02-23, 03:28
Medlem
OneUps avatar
Ryze... seriöst, han äger fan nästan varje game, speciellt early. Sen är han feedad och det är gg. Nerf?
2010-02-23, 10:10
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ryze... seriöst, han äger fan nästan varje game, speciellt early. Sen är han feedad och det är gg. Nerf?

Nja, Vettetusan om det riktigt. Visst, han gör bra med skada men han är ju så fruktansvärt lätt att slå tillbaka. Det enda problemet är som du säger om han blir feedad. Då är det gg. Men så är det med dom flesta egentligen.
Mötte en Ryze imorse som jag lyckades hålla koll på. Men det är bara för att Annie blir så fruktansvärt bra på level 6. Kör Q -> R ->W(stun)-> Q och då är den man möter död.
OneUp. Vilken level ligger du på?
2010-02-23, 12:30
Medlem
Citat:

Ser man Ryze så får man passa sig för han har en sån satans burst. Men om man lirar försiktigt så klarar man sig.
Jag håller med om att han bör nerfas.
2010-02-23, 13:10
Medlem
shaqims avatar
Grejen med ryze är ju att han är sjukt stark i början och därför är han bra i earlygame, då feedas han och när han får högre lvl är han skitfet. På låg lvl kan ryze ta jävligt många heroes 1v1 och det är ganska galet. Lite borde de nerfa honom, liiiiite.
2010-02-23, 13:40
Medlem
Haha, det är så kul när man lirar Soraka med en offensive build Vad folk inte är med på är att man faktiskt kan göra rätt extrem damage, och det är verkligen folk inte med på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in