Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-31, 13:10
  #169
Medlem
PingPongZongs avatar
Morrissey Now Selling Autographed Skrewdriver Albums

https://thehardtimes.net/culture/mor...driver-albums/

“First of all, who let you in? Is this some kind of left-wing Guardian smear job?” the former Smiths frontman angrily said. “I don’t owe you any explanation as to why I’m doing what I’m doing. I’m supporting a band that promotes traditional British values and extolling the virtues of Nationalism — since when is that racist? What does that word even mean anymore? If you SJWs want to start throwing around labels like ‘bigot’ or ‘Nazi’ rather than having an actual dialogue, I’m not going to waste my time.
Fuck off.”
Citera
2020-10-31, 13:27
  #170
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Morrissey Now Selling Autographed Skrewdriver Albums

https://thehardtimes.net/culture/mor...driver-albums/

“First of all, who let you in? Is this some kind of left-wing Guardian smear job?” the former Smiths frontman angrily said. “I don’t owe you any explanation as to why I’m doing what I’m doing. I’m supporting a band that promotes traditional British values and extolling the virtues of Nationalism — since when is that racist? What does that word even mean anymore? If you SJWs want to start throwing around labels like ‘bigot’ or ‘Nazi’ rather than having an actual dialogue, I’m not going to waste my time.
Fuck off.”
Den där sidan är satirisk så jag tror inte att han säljer screqdriver album, däremot är det inte så långsökt ifall han skulle göra det eftersom gan brukar gilla att provocera.
Citera
2020-10-31, 13:46
  #171
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Den där sidan är satirisk så jag tror inte att han säljer screqdriver album, däremot är det inte så långsökt ifall han skulle göra det eftersom gan brukar gilla att provocera.

Ok. Försökte hitta något som stödde vad som skrevs och visades upp på den där sidan. Men hittade inget. Så det stämmer nog att det är som du skriver. En satirisk sida.
Citera
2020-10-31, 21:00
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ok. Försökte hitta något som stödde vad som skrevs och visades upp på den där sidan. Men hittade inget. Så det stämmer nog att det är som du skriver. En satirisk sida.

Står rätt tydligt ifall du läser deras ”about”.
Parafras ”Vi är ingen satir sida du måste tro stenhårt på allt vi skriver”. Typ.
Citera
2021-04-19, 16:20
  #173
Medlem
gato12s avatar
Morrissey ska inte vara så nöjd med hur han porträtteras i The Simpsons avsnittet om The Smiths.

Och jag tror jag vet varför...

https://twitter.com/brooklynvegan/st...45829154353153
Citera
2021-04-19, 16:55
  #174
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Morrissey ska inte vara så nöjd med hur han porträtteras i The Simpsons avsnittet om The Smiths.

Och jag tror jag vet varför...

https://twitter.com/brooklynvegan/st...45829154353153
Han fick erbjudande om att vara med i vänner men stack när han fick reda på hur rollen var skriven. Morrissey(och även David Bowie) var också påtänkt som gäst i avsnittet the regina monolouges, men av någon anledning så blev det inget av det.
__________________
Senast redigerad av The Beach boy 2021-04-19 kl. 16:57.
Citera
2021-04-19, 17:05
  #175
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Han fick erbjudande om att vara med i vänner men stack när han fick reda på hur rollen var skriven. Morrissey(och även David Bowie) var också påtänkt som gäst i avsnittet the regina monolouges, men av någon anledning så blev det inget av det.
Nää, karln är ju en riktig prinsessa på ärten...

Och då blir man smällfet i Simpsons. Han kanske borde utveckla ett sinne för humor

Ser dessutom misstänkt ut som en köttsmörgås som han konsumerar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback