Tjenare, jag söker 2 gamla spel till super nintendo, jag ska försöka ge en bra beskrivning.
Spel 1: Man var en robotliknande sak som sprang runt och sköt på saker. Man kunde spela tillsammans och jag tror det var Namco som gjorde det är inte helt säker.
Spel 2: var ett typ "Arkad"-spel, man såg sikten på skärmen och liknande, man var cowboy och sköt då såklart andra cowboys men även robotar vill jag minnas.
det var troligtvis inga bra beskrivningar men får hoppas någon smart person vet vad jag pratar om.
Spel 1: Man var en robotliknande sak som sprang runt och sköt på saker. Man kunde spela tillsammans och jag tror det var Namco som gjorde det är inte helt säker.
Spel 2: var ett typ "Arkad"-spel, man såg sikten på skärmen och liknande, man var cowboy och sköt då såklart andra cowboys men även robotar vill jag minnas.
Söker ett spel som jag spelade för många år sedan. Det jag kommer ihåg är att man var en grönaktig figur, och så fanns det människor som man skulle rädda, och dessa var klädda i ett brunaktigt skynke och hade spretigt vitt hår om jag minns rätt. Någon som vet?
Första jag kom att tänka på var Abes Odyssey till PSX, men det känns inte helt rätt?
söker ett spel som jag har för mig att jag brukade spela på win95 (kan ha varit 98).
man ska, med en platta som man styr med musen, hindra en boll från att falla ner. den studsar runt och man ska eliminera nåt, minns inte riktigt vad, kanske andra bollar? så kan man få grejer som gör att plattan kan skjuta ner dessa (antagligen) bollar eller fånga bollen som studsar runt på plattan osv...