Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Wily
Det ser ut att vara från ungefär samma tid baserat på grafiken och grafikbilden från mitt minne.
Fast det är inte Dune.
Spelet var väldigt likt på alla sätt och vis förutom just att man istället för att bygga tanks och sånt ur en lista sådär så byggde man ihop dom själv.
Har för mig att man valde en kropp och ett vapen man skulle ha på tanken och möjligtvis nåt mer sen satte man igång produktionen, fast jag kommer inte ihåg exakt hur det gick till bara.
Kan ha varit att man klickade på sina factories och valde med hjälp av små ikoner vilket vapen och storlek på kroppen till tanken och sedan tryckte på build typ, jag minns som sagt inte precis hur det gick till men jag kommer ihåg att det gick snabbt och simpelt att "designa" sina tanks.
Känns jobbigt att mitt minne sviker mig ganska hårt också, det var väldigt länge sen jag spelade det så jag kommer inte ihåg mer än just det att man byggde ihop tanksen själv istället för att välja på färdiga. Antagligen fick man ju bygga olika byggnader för att få teknologi till nya vapen och sånt till sina tanks och det mesta var precis som dune eller c&c.