2009-01-22, 03:15
Min första svamptripp var något utöver det vanliga och måste således delge er denna
Ålder: 21
Kön: Man
Vikt:77
Svamp: Något från Nederländerna. Har ingen aning om vad faktiskt.
I lördags den 17/1 kl 18:00.Jag och en polare ringer på klockan till en annan polares lägenhet. Syftet var att grunda lite innan det var dags att bege sig mot krogen. Polarn som disponerar lägenheten öppnar dörren med ett relativt stort vitt kuvert i handen. Kuvertet är adresserat från Holland och vi vet alla vad som finns i
Nu skulle det bli åka av!
Jag har provat de flesta drogerna med betoning på röka och kola, men detta är nytt för mig och jag vill således inte ta för mycket. Jag blir tilldelad ungefär tre gram som jag stoppar i käften och sväljer. Det är riktigt äckligt och jag måste skölja ner svampen men öl för att inte spy. Fem minuter efter vill jag ha mer men mina vänner avråder mig från detta, jag måste vänta ett tag. Dessa har kört svamp förr och vet vad som gäller. Efter ungefär en halvtimme känner jag att det börjar verka. Därefter tar det inte mer än ett par minuter innan jag är inne i trippen
Jag blir glad och tycker att musiken är fruktansvärt bra. Jag föreslår RHCP med Road Tripping. Allt känns så jävla skönt. Jag talar om för mina vänner att jag älskar dem och dessa håller med! Jag vill ringa min flickvän och tala om hur mycket jag saknar henne men mina vänner är på g och snor min telefon. Tur
Därefter,lyssnar vi alla på California Dreamin... Jag fäster blicken mot min väns tavla och ser hur de grekiska gudarna bokstavligen kliver ur tavlan och börjar smeka mig. Nu börjar jag hallucinera ordentligt, blir lite orolig men fattar att det är svampen. Jag beger mig ut mot vardagsrummet och lägger mig på golvet och blundar. När jag tittar upp efter kanske tio minuter befinner jag mig på en gräsmatta brevid en älv. Jag blir helt tagen av stunden och tror inte det är sant! Jag blickar ut över vattnet och tänder en cigg. (Jag är fortfarande i vardagsrummet
Efter typ tio min går jag in till min polares rum och berättar vad jag sett! Alla garvar, dom är lika borta som jag. Jag lägger mig i sängen och pratar om Indien. Jag vill vara i Indien med pösiga byxor och spettsiga skor med bjälror på. Allt är underbart!
Jag äter ett gram svamp till. Därefter känner jag mig sjukt varm! Jag föreslår att vi tar en promenad men ingen vill. Jag går ut själv.. När jag är ute fattar jag inte hur vacker jorden är. Jag bara älskar att leva och vill aldrig nyktra från detta tillstånd. Jag sätter mig i en gunga och tänder en cigg. Jag förstår inte hur jag kan vara så lycklig! Jag har en tjej som jag älskar, ett bra jobb, bra vänner som alltid finns där! Dessutom har jag en sjukt snygg blå jacka som jag stirrar mig blind på.. Jag vill bara le mot allt och alla. Jag skrattar för mig själv innan jag bestämmer mig för att gå in igen. När jag kommer in spelas Cirkle of life med Elton John, jag brister nästan av glädje.. Alla färger blir starka som fan! Fan vad glad jag blir! Min ena vän dansar för sig själv, den andra ligger på golvet
Vid det här läget vill jag så sjukt jävla mycket att jag håller på att spricka.. Vill resa, vill älska, vill allt! Jag sätter mig i soffan och kollar på en dokumentär om tigrar på animal planet, tror hela tiden att tigrarna ska hoppa ur teven och slicka mig i ansiktet.. Sitter i soffan i ungefär en timme. Äter en mandarin, tar en halvtimme att skala, känner hur klyftorna paserar min strupe.. Tror jag ska sätta i halsen för det går så långsamt
Går mot datan och gör en playlist. Fastnar i ungefär en timme framför en trippig skärmsläckare i olika färger, Enya pumpar för fullt! Det var den vackraste musik jag någonsin hört... Vid det här läget vet jag inte var jag befinner mig, men bra mår jag
Allt rör sig och jag försöker ta på sakerna som svävar..
Går därefter till köket och brer en smörgås. Polaren som var klarast i huvudet återberättade att han ertappade mig luktandes på en ostskiva. (Har inget minne av detta)
Efter ett par timmar går jag mot sängen och drar ett stort duntäcke över mig och bara mår så jävla bra. Allt är perfekt! Ligger och tänker sköna tankar i en timme innan jag somnar. Kommer ihåg att djungelvandring var jävligt viktigt just då.
Utverdering: Lätt det bästa jag vart med om i hela mitt liv. Vill inte ta svamp för ofta, men längtar till nästa gång.. Trippen varade i ungefär sex timmar tror jag, kunde nog varat längre om jag inte somnat. Detta var det jag kommer ihåg, har säkert missat en hel del, allt kanske inte är tidsenligt heller, men det är detta jag kommer ihåg och kan återberätta.

Ålder: 21
Kön: Man
Vikt:77
Svamp: Något från Nederländerna. Har ingen aning om vad faktiskt.
I lördags den 17/1 kl 18:00.Jag och en polare ringer på klockan till en annan polares lägenhet. Syftet var att grunda lite innan det var dags att bege sig mot krogen. Polarn som disponerar lägenheten öppnar dörren med ett relativt stort vitt kuvert i handen. Kuvertet är adresserat från Holland och vi vet alla vad som finns i
Nu skulle det bli åka av!Jag har provat de flesta drogerna med betoning på röka och kola, men detta är nytt för mig och jag vill således inte ta för mycket. Jag blir tilldelad ungefär tre gram som jag stoppar i käften och sväljer. Det är riktigt äckligt och jag måste skölja ner svampen men öl för att inte spy. Fem minuter efter vill jag ha mer men mina vänner avråder mig från detta, jag måste vänta ett tag. Dessa har kört svamp förr och vet vad som gäller. Efter ungefär en halvtimme känner jag att det börjar verka. Därefter tar det inte mer än ett par minuter innan jag är inne i trippen
Jag blir glad och tycker att musiken är fruktansvärt bra. Jag föreslår RHCP med Road Tripping. Allt känns så jävla skönt. Jag talar om för mina vänner att jag älskar dem och dessa håller med! Jag vill ringa min flickvän och tala om hur mycket jag saknar henne men mina vänner är på g och snor min telefon. Tur
Därefter,lyssnar vi alla på California Dreamin... Jag fäster blicken mot min väns tavla och ser hur de grekiska gudarna bokstavligen kliver ur tavlan och börjar smeka mig. Nu börjar jag hallucinera ordentligt, blir lite orolig men fattar att det är svampen. Jag beger mig ut mot vardagsrummet och lägger mig på golvet och blundar. När jag tittar upp efter kanske tio minuter befinner jag mig på en gräsmatta brevid en älv. Jag blir helt tagen av stunden och tror inte det är sant! Jag blickar ut över vattnet och tänder en cigg. (Jag är fortfarande i vardagsrummet
Efter typ tio min går jag in till min polares rum och berättar vad jag sett! Alla garvar, dom är lika borta som jag. Jag lägger mig i sängen och pratar om Indien. Jag vill vara i Indien med pösiga byxor och spettsiga skor med bjälror på. Allt är underbart!Jag äter ett gram svamp till. Därefter känner jag mig sjukt varm! Jag föreslår att vi tar en promenad men ingen vill. Jag går ut själv.. När jag är ute fattar jag inte hur vacker jorden är. Jag bara älskar att leva och vill aldrig nyktra från detta tillstånd. Jag sätter mig i en gunga och tänder en cigg. Jag förstår inte hur jag kan vara så lycklig! Jag har en tjej som jag älskar, ett bra jobb, bra vänner som alltid finns där! Dessutom har jag en sjukt snygg blå jacka som jag stirrar mig blind på.. Jag vill bara le mot allt och alla. Jag skrattar för mig själv innan jag bestämmer mig för att gå in igen. När jag kommer in spelas Cirkle of life med Elton John, jag brister nästan av glädje.. Alla färger blir starka som fan! Fan vad glad jag blir! Min ena vän dansar för sig själv, den andra ligger på golvet
Vid det här läget vill jag så sjukt jävla mycket att jag håller på att spricka.. Vill resa, vill älska, vill allt! Jag sätter mig i soffan och kollar på en dokumentär om tigrar på animal planet, tror hela tiden att tigrarna ska hoppa ur teven och slicka mig i ansiktet.. Sitter i soffan i ungefär en timme. Äter en mandarin, tar en halvtimme att skala, känner hur klyftorna paserar min strupe.. Tror jag ska sätta i halsen för det går så långsamt
Går mot datan och gör en playlist. Fastnar i ungefär en timme framför en trippig skärmsläckare i olika färger, Enya pumpar för fullt! Det var den vackraste musik jag någonsin hört... Vid det här läget vet jag inte var jag befinner mig, men bra mår jag
Allt rör sig och jag försöker ta på sakerna som svävar..Går därefter till köket och brer en smörgås. Polaren som var klarast i huvudet återberättade att han ertappade mig luktandes på en ostskiva. (Har inget minne av detta)
Efter ett par timmar går jag mot sängen och drar ett stort duntäcke över mig och bara mår så jävla bra. Allt är perfekt! Ligger och tänker sköna tankar i en timme innan jag somnar. Kommer ihåg att djungelvandring var jävligt viktigt just då.
Utverdering: Lätt det bästa jag vart med om i hela mitt liv. Vill inte ta svamp för ofta, men längtar till nästa gång.. Trippen varade i ungefär sex timmar tror jag, kunde nog varat längre om jag inte somnat. Detta var det jag kommer ihåg, har säkert missat en hel del, allt kanske inte är tidsenligt heller, men det är detta jag kommer ihåg och kan återberätta.