2009-01-22, 02:06
Medlem
Tänkt resa till Angeles city, Fillipinerna i april o skulle uppskatta lite info om nattlivet o sånt som kan vara viktigt när man torskar ...
all info is good info thx ...peace
Citera
2009-01-22, 07:08
Medlem
BlueStars avatar
Som så ofta förr....

http://www.internationalsexguide.inf...play.php?f=247
Citera
2009-01-23, 17:16
Medlem
CebuCitys avatar
Dynga!

Har varit i Filippinerna många gånger och måste säga att Angeles City är ett riktigt dynghål! Flockvis med feta jänkare & aussies. Och väldigt gott om 'husslers' som samarbetar med lokala polisen. Nä åk till cebu City istället, eller Puerto Galera!!
Citera
2009-01-25, 04:07
Medlem
big_buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papichulon
Tänkt resa till Angeles city, Fillipinerna i april o skulle uppskatta lite info om nattlivet o sånt som kan vara viktigt när man torskar ...

Jag gillade angeles city faktist,tjejerna var trevliga och snygga dock ska man vara lite mer hardcore som jag då,betalade ca 1500 pesos i bar-fee på go-go barerna sen var det upp till en själv om man skulle dricksa brudarna efter(500-1000)många är väldigt bra på engelska så man får en annan kontakt med tjejerna än i L.O.S ,men förväntade dig inget pattaya iaf det är annorlunda!
Citera
2009-01-25, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papichulon

angeles är jävligt sunkigt men billigare än andra ställen på filipinnerna.tycker att dagarna blir jävligt tråkiga i angeles, finns inget att göra förutom att kröka eller....
många av tjejerna står bara där och dansar för att bli bjuden på drinkar
tills (pojkvännen) hämtar upp henne innan stängnings dags. för mycket alkoholiserade feta jänkare för min smak där..

testa manila istället där finns allt som finns i angeles och mycke mycke snyggare tjejer davao och cebu city e shysst också lite billigare än manila
Citera
2009-02-09, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av big_buddha
Jag gillade angeles city faktist,tjejerna var trevliga och snygga dock ska man vara lite mer hardcore som jag då,betalade ca 1500 pesos i bar-fee på go-go barerna sen var det upp till en själv om man skulle dricksa brudarna efter(500-1000)många är väldigt bra på engelska så man får en annan kontakt med tjejerna än i L.O.S ,men förväntade dig inget pattaya iaf det är annorlunda!

På vilket sätt är Pattaya och Angeles annorlunda. Har bara varit i Pattaya och gillade det skarpt. Vad skilljer dem åt beträffande?
1. Snygghet?
2. Attityd?
3. Utbud?
4. Säkerhet?
5. Annat?
Citera
2025-07-02, 18:55
Medlem
Tjänna!

Någon som lite uppdaterna info om staden och utbudet/priser?

Har själv besökt AC men det var en kort vända för si sådär 7-8 år sedan och har inte allt för mycket minnen från den resan

Anyway, har köpt plåtar och ska dit vid årsskiftet ungefär är planen. Minns att jag redan för 7 år sedan lade märke till att hotellen är rätt gamla och slitna.. något nybyggt/nyare hotell i närheten av gatorna med action?

Hur ser barscenen ut, någon skön gata utanför redstreet/fields/perimeter där man kan förlusta sig i sprit och trevliga damer?

Lite generella, uppdaterade priser i allmänhet kring damerna vore också guld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in