Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-20, 22:32
  #1
Medlem
http://www.expressen.se/Nyheter/1.14...edy-kollapsade

Eftersom det är många som blivit fångade för att ha försökt mörda Obama hittils kanske detta är något. Någon förgiftade maten men Obama åt inte av den. Och nu vill man mörka det? X-file.

Vad tror ni? Seriöst.
Citera
2009-01-20, 22:35
  #2
Medlem
skullcombos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
http://www.expressen.se/Nyheter/1.14...edy-kollapsade

Eftersom det är många som blivit fångade för att ha försökt mörda Obama hittils kanske detta är något. Någon förgiftade maten men Obama åt inte av den. Och nu vill man mörka det? X-file.

Vad tror ni? Seriöst.
Ja varför inte? media är ju kända för att mörka och tysta ner en massa saker. men jag tror inte att extremisterna använder sig av gift personligen. jag tror att de kommer att sikta på en killingspree
Citera
2009-01-20, 22:35
  #3
Medlem
Grooblles avatar
Ingen har hittills blivit fångad för att försökt mörda Obama. Några rednecks har konspirerat och åkt dit men det kan knappast räknas som mordförsök.
Ted Kennedy har varit sjuk länge, så det finns nog inte mycket att konspirera om i detta ämne. Men några kommer säkert försöka!
Citera
2009-01-20, 22:46
  #4
Medlem
Gubben är 77! En kollaps borde inte skandalchockrashåna någon.
Citera
2009-01-20, 22:55
  #5
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Gubben är 77! En kollaps borde inte skandalchockrashåna någon.
Och kan framkallas av en snygg servitris vilket ledde till att ålderdomen himself började pumpa obefintligt blod till obefintligt könsorgan.
Citera
2009-01-21, 01:59
  #6
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Äh! Eventuella atentatsmän har ju minst 4 år på sig att hitta på något. Det var ju maximalt säkerhetspådrag under jippot. Vågar satsa ett paket malboro på att ingenting kommer att hända honom under de kommande åren. Om han däremot förolyckas i en mystisk olycka så blir jag nog foliehatt.

I morgon eller övermorgon skall foliehattarnas profetia om valutaunionen börja att veckla ut sig. Skall bli intressant att se om de har rätt för en gångs skull.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback