2009-01-20, 20:04
Medlem
Pallevantes avatar
Hej
Ibland, inte så ofta, stänger msn ner sig. Jag kan sitta och snacka med någon eller bara ha messenger igång när det helt plötsligt stänger alla konversationsrutor och stänger ner programmet helt så jag måste starta upp det från startmenyn. Det beter sig alltså som om man högerklickar på ikonen och stänger program, inte bara loggar ut.
Det är väldigt oregelbundet. Ibland händer det fyra-fem gånger direkt efter varann och ibland går det ett par veckor utan att nåt händer.
Hittar inga virus med varken norton, nod32 eller AVG. Nån som känner igen problemet?
Kör vista och har inga plugins eller addons eller nåt till msn.
Citera
2009-01-21, 23:27
Medlem
Briggsjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Hej
Ibland, inte så ofta, stänger msn ner sig. Jag kan sitta och snacka med någon eller bara ha messenger igång när det helt plötsligt stänger alla konversationsrutor och stänger ner programmet helt så jag måste starta upp det från startmenyn. Det beter sig alltså som om man högerklickar på ikonen och stänger program, inte bara loggar ut.
Det är väldigt oregelbundet. Ibland händer det fyra-fem gånger direkt efter varann och ibland går det ett par veckor utan att nåt händer.
Hittar inga virus med varken norton, nod32 eller AVG. Nån som känner igen problemet?
Kör vista och har inga plugins eller addons eller nåt till msn.

Händer samma för mig med livemessenger.
Har prövat installlera om, formatera datorn och därefter installlera både nyaste plus 8,5.

De måste strula från deras sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in