Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-20, 02:20
  #1
Medlem
LaPrincipessas avatar
För att göra en korthistoria kort. Jag vill ha sex oftare än min kille. Jag blir jävligt jobbig, tjatar, teasar etc. Det gör att han mår dåligt över att inte känna sig tillräcklig och jag mår dåligt för att jag blir avvisad och känner att han inte tycker om mig, inte vill ha mig osv osv. Dock har vi sex annars och han säger ofta att han älskar mig så problemet ligger alltså inte där.

De senaste dagarna har jag dock funderat på om problemet inte är att jag är kåt jämt utan att jag vill ha bekräftelse hela tiden..

Kom gärna med tips på vad jag kan göra för att lösa situationen
Citera
2009-01-20, 02:21
  #2
Medlem
Hirvis avatar
Skaffa en sexleksak.
Köp sexiga underkläder / annat som kan pigga upp honom lite.
Citera
2009-01-20, 02:21
  #3
Medlem
Problemet är nog att du vill ha bekräftelse hela tiden pga. dåligt självförtroende, dålig självbild, osäker på sig själv etc etc.
Citera
2009-01-20, 02:21
  #4
Avstängd
jewhaens avatar
Clone-a-willy! Då får du honom och "sex" på köpet. Fiiiiiiint serru.
Citera
2009-01-20, 02:22
  #5
Medlem
storm79s avatar
tänkte säga nåt uppmuntrande men kom på mig själv att jag skulle älska att vara i din killes situation... sååå jag kan tyvärr ge något råd.

Lycka till!
Citera
2009-01-20, 02:23
  #6
Medlem
Katarsiss avatar
Köp en rabbit och sluta kläng på karlstackarn.

Och sluta för i helvete med att tjata. Gud, vad osexigt. Och det får honom att känna sig värdelös och snart får han ångest bara han tänker på sex och då sitter du där med en impotent karl som inte får stånd förrän någon annan än du finns där.

Du verkar i alla fall ha fått någon slags insikt.
Fundera lite mer över det - svaren har bara du.
Citera
2009-01-20, 02:24
  #7
Medlem
.50cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
För att göra en korthistoria kort. Jag vill ha sex oftare än min kille. Jag blir jävligt jobbig, tjatar, teasar etc. Det gör att han mår dåligt över att inte känna sig tillräcklig och jag mår dåligt för att jag blir avvisad och känner att han inte tycker om mig, inte vill ha mig osv osv. Dock har vi sex annars och han säger ofta att han älskar mig så problemet ligger alltså inte där.

De senaste dagarna har jag dock funderat på om problemet inte är att jag är kåt jämt utan att jag vill ha bekräftelse hela tiden..

Kom gärna med tips på vad jag kan göra för att lösa situationen

Jag kan få dig och din grabb kan få min tös, så blir vi alla nöjda?
Citera
2009-01-20, 02:27
  #8
Medlem
RichardWiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
För att göra en korthistoria kort. Jag vill ha sex oftare än min kille. Jag blir jävligt jobbig, tjatar, teasar etc. Det gör att han mår dåligt över att inte känna sig tillräcklig och jag mår dåligt för att jag blir avvisad och känner att han inte tycker om mig, inte vill ha mig osv osv. Dock har vi sex annars och han säger ofta att han älskar mig så problemet ligger alltså inte där.

De senaste dagarna har jag dock funderat på om problemet inte är att jag är kåt jämt utan att jag vill ha bekräftelse hela tiden..

Kom gärna med tips på vad jag kan göra för att lösa situationen


Har haft samma problem som din kille två gånger, och det har resluterat i brustna förhållanden, efter ett tag.

Jag kan rekommendera dig att verkligen försöka stålsätta dig och hålla dig undan ifrån att ens nämna ordet sex på ett tag.

Givetvis så kommer killen att vilja knulla sinom tid, och då är du jävligt passiv.

Vad du än gör, tjata inte tills han blir less och ger dig en massa pittyfucks, för det håller inte.
Citera
2009-01-20, 02:27
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Jag kan få dig och din grabb kan få min tös, så blir vi alla nöjda?

Inte köpa grisen i säcken nu bara för att hon gillar att knulla betyder inte det att du kommer gilla att knulla henne
Citera
2009-01-20, 02:28
  #10
Medlem
Hur ofta har ni sex då snackar vi 3gånger om dagen eller 1 gång i månaden?
Citera
2009-01-20, 03:16
  #11
Medlem
CherryKittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
För att göra en korthistoria kort. Jag vill ha sex oftare än min kille. Jag blir jävligt jobbig, tjatar, teasar etc. Det gör att han mår dåligt över att inte känna sig tillräcklig och jag mår dåligt för att jag blir avvisad och känner att han inte tycker om mig, inte vill ha mig osv osv. Dock har vi sex annars och han säger ofta att han älskar mig så problemet ligger alltså inte där.

De senaste dagarna har jag dock funderat på om problemet inte är att jag är kåt jämt utan att jag vill ha bekräftelse hela tiden..

Kom gärna med tips på vad jag kan göra för att lösa situationen


Ta vara på kärleken förfan =)! - om det handlar om bekräftelse, finns det väl annat snutt & gull att få den igenom ? - som finns med <3.

Och som fler nämnt det är rätt oattraktivt att klänga ;P i slutändan.
X:et blev måttligt stressad & det var ganska "kasst" om man forcade det ^^.
Don't forget; men like to be in controll - de mesta sitter i skallen för dem också även om man inte kan tro det.

Ta bara; att män vill ha "kvantitet" sitter ju i skallen, en slags spänning/jakt/erövring - status.
De överdrivet sin "drift" =) ganska mycket.
Liksom kvinnor (av samhällets normer) förtrycker sin.
Citera
2009-01-20, 04:52
  #12
Medlem
Alladins avatar
hur ofta har ni sex, och hur ofta vill du ha sex?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback