Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 02:19
  #2737
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var intressant att höra Anna Hages berättelse om hur hon försökte rädda livet på Olof Palme, man kunde nästan se dramat framför sig.
Men var det tillräckligt intressant för att skriva en bok om?
Citera
2018-02-10, 17:14
  #2738
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Men var det tillräckligt intressant för att skriva en bok om?
Det är väl en händelse som har berört många människor och som säljer böcker.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2018-02-10 kl. 18:11.
Citera
2018-02-10, 17:18
  #2739
Medlem
Vobblers avatar
Fy fan, så jävla trött "Skavlan" är nuförtiden. Gårdagens program var nog det sämsta hittills.
Citera
2018-02-11, 11:23
  #2740
Medlem
Mosbulles avatar
Jag tittade pa honom förut ibland men sen sag jag ett program for ett tag sen och jag tycker det blivit mycket sämre.

Ar det jag som har annan åsikt bara eller har det blivit mycket sämre tycker ni?
Citera
2018-02-16, 21:08
  #2741
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Jag tittade pa honom förut ibland men sen sag jag ett program for ett tag sen och jag tycker det blivit mycket sämre.

Ar det jag som har annan åsikt bara eller har det blivit mycket sämre tycker ni?

Jag har inte kollat på länge, för att gästerna blivit så mycket tristare. Men kollar lite nu, och publikskratten är ju fan sjuka, även jämfört med hur det var förr (har alltid tänkt att Skavlan har den mest lättroade publiken någonsin). Väldigt plötsliga, väldigt högljudda och sedan tar de slut så fort de börjar. Det kan fan inte vara riktiga, måste vara ett inredigerat "laugh track" som i amerikanska sitcoms (passande nog är Matt LeBlanc från Vänner gäst just nu).
Citera
2018-02-16, 21:14
  #2742
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Jag har inte kollat på länge, för att gästerna blivit så mycket tristare. Men kollar lite nu, och publikskratten är ju fan sjuka, även jämfört med hur det var förr (har alltid tänkt att Skavlan har den mest lättroade publiken någonsin). Väldigt plötsliga, väldigt högljudda och sedan tar de slut så fort de börjar. Det kan fan inte vara riktiga, måste vara ett inredigerat "laugh track" som i amerikanska sitcoms (passande nog är Matt LeBlanc från Vänner gäst just nu).
Ja det låter helt bisarrt. Gör ont i öronen så hög volym de har på skratten. Han säger inget som är roligare än att man skulle dra lätt på smilbanden, ändå brister publiken ut i gapskratt som går över efter en halv sekund, gång på gång på gång. Går inte att kolla på.
Citera
2018-02-16, 21:16
  #2743
Avstängd
kubwezeras avatar
Fy fan vad tråkiga gäster ikväll...
Citera
2018-02-17, 01:42
  #2744
Medlem
swimmingpools avatar
Tyckte det var rätt bra denna veckan. Detta program hänger ju mycket på vilka som är gäster.
Citera
2018-03-02, 22:01
  #2745
Medlem
Ikväll var det valupptakt i programmet... Jösses.. Joan Baez, protestsångare från förr, Fares Fares berättade om hemskheter i Libanon och hur bra det gått för honom i Sverige, Filip Hammar med far som utgjorde europaperspektivet och en norsk skådis som jag inte hade koll på... Men garanterat inte Trumpvänlig, haha!
Citera
2018-03-02, 22:15
  #2746
Medlem
Tycker Skavlan är en jävla självcentrerad pajas med tråkigare gäster för varje år.
Har bojkottat skiten sen Jimmie Åkesson var gäst, fruktansvärt pinsam intervju.
Drog upp kommentarer som nån kommunpolitiker från typ SD Oskarshamn sagt för 10 år sen, synd att han inte försvarade sig bättre, men har man precis varit sjukskriven för utbrändhet så är det inte så lätt.
Önskar han bjöd in Mathias Karlsson från SD, då jävlar skulle han få tyst på sin stora äckliga pk-trut.
Citera
2018-03-02, 22:39
  #2747
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Ikväll var det valupptakt i programmet... Jösses.. Joan Baez, protestsångare från förr, Fares Fares berättade om hemskheter i Libanon och hur bra det gått för honom i Sverige, Filip Hammar med far som utgjorde europaperspektivet och en norsk skådis som jag inte hade koll på... Men garanterat inte Trumpvänlig, haha!
Var väl inte med PK än vanligt.
Citera
2018-03-02, 23:20
  #2748
Avstängd
kubwezeras avatar
Skavlan sjunger verkligen på sista versen, tråkigare och tråkigare för varje program som går och samma gäster som återvänder hela tiden!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback