Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-06, 22:29
  #2689
Medlem
Josef Fares på Skavlan i kväll. Speedad och snackar i ett. Är det känt om han går på något?
Citera
2017-10-06, 22:46
  #2690
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Skavlan det äcklet intervjuar Michaela Lauren och Cecilia Bräckhus inför prestigekampen Sverige -Norge den 21/10. Sitter bara och psykar Michaela medan Cecilia fnittrar brallorna av sig. Tycker dock Michaela hanterar situationen med den ära. Vore kul om hon pucklade på norskan rejält.
Skavlan är ett kräk. Förstår inte varför folk vill titta på programmet.
Citera
2017-10-06, 22:47
  #2691
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydsidan
Josef Fares på Skavlan i kväll. Speedad och snackar i ett. Är det känt om han går på något?

Han blev dömd förra året för rattfylla.
Citera
2017-10-20, 22:18
  #2692
Medlem
ballobass avatar
https://www.flashback.org/leave.php?...cle12251292.ab

Häng han högt....................
Citera
2017-10-20, 22:43
  #2693
Medlem
snillet_1s avatar
Otrolig den där norske grabben. Vilken röst! Vissa föds med en gudabenådad talang, vi andra får streta på i motvind...
Citera
2017-10-24, 18:59
  #2694
Medlem
eternussermos avatar
Kollar repriser, men avsnittet med Patti Smith och Åsne Seierstad är riktigt sevärt. Speciellt Patti var ett bra intervjuoffer.
Citera
2017-11-10, 21:50
  #2695
Medlem
RobRoyss avatar
Vilken skräll. En trumphatare i dagens avsnitt idag igen.
Citera
2017-11-17, 21:09
  #2696
Moderator
Dr Kings avatar
Ferry Svan är verkligen sin pappa Gunde upp i dagen. Man kan tänka sig att han liksom Gunde är otroligt nördig och inte lämnar något åt slumpen när det gäller att hålla yxan i perfekt skick.
Citera
2017-11-17, 21:39
  #2697
Medlem
Dupeas avatar
Janne Andersson ger som vanligt ett väldigt bra intryck. Konkret, klok och ödmjuk, Jag gillar honom mer och mer. Synd bara att den okunnige Skavlan inte förmår att ställa intressantare frågor.
Citera
2017-11-17, 22:06
  #2698
Moderator
Siegfrids avatar
Märklig slutreplik av Persson Giolito. Att det är fel att namnge och anklaga de som betett sig illa mot en.
Det är bara i Sverige som vi har den traditionen att låta förövarna vara anonyma.
Resten av världen hanterar detta vuxet. Den som vll träda fram och anklaga någon får göra det. Är det fel får man käka upp det i en förtalsrättegång, är det rätt får förövaren äta skit. I Sverige ska allt sopas under mattan istället.
Citera
2017-11-17, 23:19
  #2699
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Såg dagens avsnitt av Skavlan. Janne Andersson hyllades för vad han gjort för vårt landslag, och Zlatan-diskussionen avfärdades på ett bra sätt. Gunde med son visades upp, mycket trevligt. Leif GW's dotter, författerskan var med också, samt en norsk #metoo-visselblåsare.

Inte en Afghansk flyktingman så långt ögat kan nå. Något (positivt) har hänt med Svensk kultur och TV och mediaklimat senaste 12-18 månaderna! För 3-4 år sedan skulle jag (som trogen svensk) ha suttit och kokat i TV-soffan, då allehanda Afghaner och PK-häxor visades upp. Men nu är det bara svenskt trevligt och mysigt.

Är det inte trevligt tycker ni alla?
Citera
2017-11-18, 16:27
  #2700
Medlem
exoticspices avatar
GW:s dotter Malin var riktigt underhållande, hon hade gärna fått prata och berätta mer om sig själv.
När Gunde`s son skulle hugga höll jag för ögonen. Varför måste han ha sina fötter så nära yxan. Måste vara en väldigt udda sport. Om jag var Gunde skulle jag jämt vara orolig. Varför kan han inte åka skidor istället?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback