Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-23, 22:48
  #1453
Medlem
rabuldats avatar
va heter arga snickarens eller nours kompis hammarbyarn som tog katterna han är sjukt rolig
Citera
2015-02-23, 23:01
  #1454
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabuldat
va heter arga snickarens eller nours kompis hammarbyarn som tog katterna han är sjukt rolig
Pontus något...
Citera
2015-02-25, 21:41
  #1455
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Jag funderade också på det, och dessutom i riktigt slitet skick. Hon har haft höga inkomster de senaste 7-8 åren. Över 800 000 per år de senaste åren. Ändå nämner hon i programmet att hon skulle vilja rätta till några saker i hemmet men inte har haft råd. Frågan är då vad hon bränt allt på? Knark? Jag får det inte att gå ihop.

O andra sidan finns det gott om skådisar o tv-personligheter med långa o framgångsrika karriärer som trots höga inkomster bränner allting.

Hela idén med ett Arga snickaren i en hyresrätt kändes ju ganska så märklig.

Hon hade bott där i 4 år, hon tjänade kanske inte 800 papp då. Hon sa att pengarna gått till syskon o mamma (mamman jobbade som städerska - men om jag fattade saken rätt så bodde hon nu i Dubai? fortfarande skriven i Lund dock)
Citera
2015-03-01, 17:07
  #1456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hon hade bott där i 4 år, hon tjänade kanske inte 800 papp då. Hon sa att pengarna gått till syskon o mamma (mamman jobbade som städerska - men om jag fattade saken rätt så bodde hon nu i Dubai? fortfarande skriven i Lund dock)


Hon har jobbat som etablerad komiker i långt mer än 4 år och har dragit in miljoner de senaste åren. Ja, komikerbranchen är sjukt överbetald även för medelmåttorna men så ser det ut. Helt orimligt hur man kan bo i en sån soc-liknande lägenhet och säger sig sakna pengar till så grundläggande grejer.
Citera
2015-03-01, 20:20
  #1457
Medlem
Isnatts avatar
På onsdag börjar för övrigt Nya arga snickaren, kanal V 20:00.
Citat:
Svensk realityserie från 2015. Säsong 1. Avsnitt 1 av 13. I skånska Smedstorp bor Nils, 33, och Baiba, 35, med sina två döttrar och mormor sover på soffan. Huset har varken dusch eller ordentlig isolering. Pirre och Mackan hjälper familjen med badrum, kök och sovrum till mormor. Men äktenskapet knakar i fogarna.
Citera
2015-03-04, 16:58
  #1458
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
På onsdag börjar för övrigt Nya arga snickaren, kanal V 20:00.

Ikväll får man se hur den nya programledaren är men jag tvivlar på att han kan ersätta Anders fullt ut.
Citera
2015-03-04, 17:55
  #1459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Ikväll får man se hur den nya programledaren är men jag tvivlar på att han kan ersätta Anders fullt ut.

Jag tror inte det alls blir samma som förut med den nya programledaren.
Citera
2015-03-04, 18:01
  #1460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Jag tror inte det alls blir samma som förut med den nya programledaren.
Det är en annan människa......alla är original och unika. Programiden är fortfarande samma och konceptet är vad jag förstår inte ändrat. Klart som f. att det blir skillnad med en helt ny programledare.
Citera
2015-03-04, 18:20
  #1461
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Jag tror inte det alls blir samma som förut med den nya programledaren.

Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det är en annan människa......alla är original och unika. Programiden är fortfarande samma och konceptet är vad jag förstår inte ändrat. Klart som f. att det blir skillnad med en helt ny programledare.

Nej helt lika lär det inte bli även om konceptet är detsamma men det ska bli intressant och se nåt avsnitt ändå, förhoppningsvis så blir det ingen flopp utan lika bra eller bättre jämfört med tidigare säsonger.
Citera
2015-03-04, 20:18
  #1462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det är en annan människa......alla är original och unika. Programiden är fortfarande samma och konceptet är vad jag förstår inte ändrat. Klart som f. att det blir skillnad med en helt ny programledare.

Alla är olika men den nya programledaren är inte arga snickaren. Helt otroligt hur paret i kvällens program kan bo i ett sådant ruckel.
Citera
2015-03-04, 20:20
  #1463
Medlem
torrenttobbes avatar
haha vilken hipstersnickare den där killen är
Härligt par också!
Citera
2015-03-04, 20:38
  #1464
Medlem
TruckUrbans avatar
Löjligt att polackerna ska bråka på svenska. hon där baiba verkar vara en riktig energitjuv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback