Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-14, 11:41
  #1
Medlem
pappan var visst misstänkt en tid men vad hände sen?

http://hd.se/inrikes/2006/06/29/papp..._aarige_pojke/
Citera
2009-01-14, 12:28
  #2
Medlem
janwindahls avatar
Tror inte det hänt så mycket faktiskt.. Både pappan (mord) och mamman och hennes man(kidnappning) har varit misstänkta. Har dock inte hört något nytt på länge. Mina föräldrar bor ute i den trakten.
Citera
2009-01-14, 15:19
  #3
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janwindahl
Tror inte det hänt så mycket faktiskt.. Både pappan (mord) och mamman och hennes man(kidnappning) har varit misstänkta. Har dock inte hört något nytt på länge. Mina föräldrar bor ute i den trakten.


Det var något nytt för mig att mamman och hennes man skulle ha varit misstänkta. Är inte mammans man en polis?
Citera
2009-01-14, 15:43
  #4
Medlem
janwindahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det var något nytt för mig att mamman och hennes man skulle ha varit misstänkta. Är inte mammans man en polis?

Ingen aning.. Kan iofs bara ha varit ett rykte som gick.

Edit: Polisen, med hjälp av militär, sökte igenom alla gårdar i området. Bland annat gården där mina föräldrar bor. Detta var dock några år innan dom hade flyttat dit.
__________________
Senast redigerad av janwindahl 2009-01-14 kl. 16:32.
Citera
2009-01-19, 05:02
  #5
Medlem
Nej som sagt, det hände inget. Det var ju en hel del indicier mot pappan och jag skulle väl anta att polis etc utgår från att det är han men utan kroppen är det ju problematiskt.

Troligen hade han väl fraktat bort kroppen i bilens baklucka (-> bakluckan var ju nytvättad) så kroppen ligger någon helt annan stans. Knasigt att den inte dykt upp under alla dessa år.
Citera
2009-02-25, 19:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det var något nytt för mig att mamman och hennes man skulle ha varit misstänkta. Är inte mammans man en polis?


Mamma jobbade inte som polis ,men hon jobbade på polisstationen
Citera
2009-02-25, 19:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spindelkvinnan
Nej som sagt, det hände inget. Det var ju en hel del indicier mot pappan och jag skulle väl anta att polis etc utgår från att det är han men utan kroppen är det ju problematiskt.

Troligen hade han väl fraktat bort kroppen i bilens baklucka (-> bakluckan var ju nytvättad) så kroppen ligger någon helt annan stans. Knasigt att den inte dykt upp under alla dessa år.




Jag tror personligen att han blev kremerad pga hanns pappa hade nyklarna till ugnarna och det var mycket shit om det ,en ugn hade bränt någonting och blivit ren städade ett par timmar innan han blev anmälds som försvunnen och ingen visste vad som hade legat i ugnen eller vem som startade den.
Citera
2009-02-25, 19:39
  #8
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c779
Jag tror personligen att han blev kremerad pga hanns pappa hade nyklarna till ugnarna och det var mycket shit om det ,en ugn hade bränt någonting och blivit ren städade ett par timmar innan han blev anmälds som försvunnen och ingen visste vad som hade legat i ugnen eller vem som startade den.
Jobbade pappan på ett krematorium, eller vad..
Citera
2009-02-26, 00:09
  #9
Medlem
Hur går snacket angående motiv för fadern att dräpa sin egen son ?
Citera
2009-02-26, 00:19
  #10
Medlem
Ostkupas avatar
Det luktar lite "fyra nyanser av brunt" ?
Citera
2009-02-26, 00:24
  #11
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janwindahl
Ingen aning.. Kan iofs bara ha varit ett rykte som gick.

Edit: Polisen, med hjälp av militär, sökte igenom alla gårdar i området. Bland annat gården där mina föräldrar bor. Detta var dock några år innan dom hade flyttat dit.
Minns även jag, helt plötsligt var det fullt med militärer på gården en dag.

Tragisk historia, inget skoj att gå i skolan efter den helgen. Gick i paralellklass med killen och brukade åka skolbuss med honom. Pappan var även misstänkt länge, pga att han inte anmälde Henrik försvunnen när han försvann utan först långt senare, blod/väta i bagageutrymmet.

Dock inte så konstigt att hans kropp inte är hittad, finns tusentals småsjöar och mergelhål inom en timmes körtid.
Citera
2009-03-21, 22:41
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Jobbade pappan på ett krematorium, eller vad..
Sjukhus/krematorium
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback